Система Orphus

Досвід РМК (ММК, НМЦ)

Із метою росту професійної майстерності вчителів, що працюють у малокомплектних школах, та пропаганди передового педагогічного досвіду, у Лубенському районі організовано роботу 7 методичних округів: Березотіцького, Войнихівського, Вищебулатецького, Жданівського, Михнівського, Оріхівського, Тарандинцівського. Назви округів дано відповідно до назви опорних шкіл. Керують роботою в округах заступники директорів з навчально-виховної роботи.

Додаткова інформація

  • Інформує Лубенський районний методичний центр

Виховання в молодого покоління почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі, зміцнення країни, активної громадянської позиції з кожним днем набуває усе більшої актуальності. Ідея зміцнення української державності як консолідуючого чинника розвитку суспільства, формування патріотизму у дітей та молоді покладена в основу системи національно-патріотичного виховання учнівської молоді.

Додаткова інформація

  • Інформує Зіньківський районний методичний кабінет

Одним із основних напрямків освітнього процесу є пошук шляхів підвищення інтересу учнів до навчання, пробудження та підтримка прагнення дітей до пізнання.

Додаткова інформація

  • Інформує Машівський методкабінет відділу освіти Машівської райдержадміністрації

Нині в Україні відбувається становлення нової системи освіти, яка зорієнтована на входження в єдиний світовий освітній і інформаційний простір. Цей процес супроводжується істотними змінами в педагогічній теорії і практиці навчально-виховного процесу.

Додаткова інформація

  • Інформує Миргородський районний методичний кабінет

Реформа освіти в Україні покликала до життя й реформу в освіті дітей з особливими потребами. На сьогодні вже багато зроблено для того, щоб діти з особливими потребами могли відвідувати загальноосвітні школи.

Додаткова інформація

  • Інформує Гадяцький науково-методичний центр

Про те, що інноваційні технології – вимога часу, ознака сучасної освітньої галузі, засіб підвищення результативності і якості навчального процесу знають всі. Впровадження ж їх в практику роботи вчителя, навчального закладу в цілому зазвичай залишається на даному етапі лише декларативним явищем. Вчитель – новатор нерідко асоціюється з педагогом, що просто якісно виконує свої професійні функціональні обов’язки. А самопрезентація досвіду роботи вчителя часто перетворюється на парад інноваційних технологій, що вишикувались всі відразу  на одному навчальному занятті. Хоча в цьому вбачається позитивний  факт наявності знань про освітні технології.  

Додаткова інформація

  • Інформує методичний кабінет відділу освіти, молоді та спорту Карлівської райдержадміністрації

На всіх етапах розвитку школи головним завданням було і залишається підвищення рівня професійної майстерності. Нині потрібен такий учитель, який би міг оновлювати, удосконалювати зміст своєї діяльності.

Реалізувати це завдання можна тільки за умови добре організованої науково-методичної діяльності, яка є предметом особливої уваги у системі методичної роботи у місті Комсомольську. Створена нами система позитивно позначається на професійному становленні і розвитку педагогічних кадрів.

Додаткова інформація

  • Інформує Відділ освіти Комсомольської міської ради Полтавської області, Міський методичний кабінет

Одним із основних напрямків методичної роботи є ефективна робота з молодими спеціалістами. Успішна педагогічна діяльність молодого вчителя чи вихователя залежить не тільки від його професійної підготовки, а й від того, у який колектив він потрапить, яку йому надаватимуть педагогічну допомогу, які умови праці йому створять, як стимулюватимуть його ініціативність і творчість. Ще А.С. Макаренко писав, що справжнім учителем – вихователем можна стати після кількох років роботи в гарному педагогічному колективі.

Додаткова інформація

  • Інформує методичний кабінет відділу освіти Миргородської міської ради

Актуальність проблеми організації роботи з розвитку інтелектуального та особистісного потенціалу учнівської молоді, підготовки педагогів до цієї діяльності зумовлена вимогами часу та реформуванням освіти в Україні, спрямованими на становлення особистості дитини, розвиток її здібностей і обдарувань, навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти й самореалізації.

Додаткова інформація

  • Інформує Лубенський міський методичний кабінет
Сторінка 2 з 2

 


 Copyright © 2001-2017, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2017, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.