Система Orphus

Двухуровневое горизонтальное выпадающее меню

Методичне забезпечення діяльності закладів освіти з проблеми запобігання та протидії домашньому насильству

 Stop nasullia400

 

Нормативно-правова документація 

- Закон України «Про запобігання та протидію домашньому насильству» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2018, № 5, ст.35).

- Наказ МОН України від 02.10.2018 №1047 «Про затвердження Методичних
рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами»

 

Методичне забезпечення

  1. «Про перелік діагностичних методик щодо виявлення та протидії домашньому насильству відносно дітей» (лист МОН України від 30.10.2018 №1/9-656).

  2. «Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству» (лист МОН України від 18.05.2018 № 1/11-5480).

  3. «Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей» (лист МОН України від 28.10.2014 № 1/9-557).

  4. «Нормативно-правове забезпечення запобігання та протидії домашньому насильству в Україні» (ГО «Ла Страда-Україна»).

  5. «Закон України «Про запобігання та протидію домашньому насильству»: ключові новели та виклики» (ГО «Ла Страда-Україна»).

  6. «Про запобігання та протидію домашньому насильству. Положення, що стосуються дітей» (ГО «Ла Страда-Україна»).

  7. «Обмежувальні та забороні приписи. Що це» (ГО «Ла Страда-Україна»).

  8. «Особливості застосування термінового заборонного та обмежувального приписів у випадку, якщо однією з сторін є дитина; відповідальність дітей-кривдників» (ГО «Ла Страда-Україна»).

  9. «Як діяти, якщо стало відомо про випадки жорстокого поводження з дитиною» (ГО «Ла Страда-Україна»).

 

Безкоштовні телефонні «Гарячі лінії»

Національна дитяча «гаряча лінія» Центру «Ла Страда- Україна»:

0-800-500-333 (для дзвінків з мобільного)

Дзвінки на лінію - безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх операторів.

Консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи та соціальні працівники.

 

Національна «гаряча лінія» з протидії домашньому насильству (консультації юриста, психолога, соціального педагога):

116-123 (цілолобово та безкоштовно з мобільних телефонів),

0-800-500-225 та 116-111

Можна отримати інформацію про організації та установи, до яких слід звернутися у конкретній ситуації, про перелік документів, які необхідно підготувати для звернення, поради щодо правильного їх складання, підтримку психолога анонімно у телефонному режимі, консультації та рекомендації юристів щодо конкретної ситуації.

 

Омбудсмен з прав дитини в Україні Микола Миколайович Кулеба:

(044) 255-64-50

 

Єдиний телефонний номер системи надання безоплатної правової допомоги:

0-800-213-103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів)

Можна отримати такі послуги:

  • інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;

  • безоплатну правову допомогу дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах;

  • правові консультації;

  • зв'язатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв 'язку.

 

Корисні посилання

- Громадська організація «Ла Страда -Україна». Протидiя насильству http://la-strada.org.ua/ucp_mod_catalogue_showcategory_1.html

- Український фонд «Благополуччя дітей». Інформаційно-ресурсний центр «Дитинство без насильства» https://rescentre.org.ua/kudy-zvernutysia-po-dopomohu

- Благодійна організація «Світло надії». Центр розвитку дитини http://www.lightofhope.com.ua/departments/kids_education_center

Відповідальна за зміст сторінки: Хорошева Т.В. 

Герман Валентина Анатоліївна

herman

 

Герман Валентина Анатоліївна — методист центру методології та методики формування цінностей.

Освіта — Богуславський гуманітарний коледж імені І.С. Нечуя-Левицького за напрямом підготовки “Початкова освіта”, кваліфікація бакалавра, вчителя початкових класів (2010 рік); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (2011 рік) за спеціальністю “Управління навчальним закладом” , кваліфікація керівника підприємства, установи та організації (у сфері освіти та виробничого навчання).

Фахова діяльність:

2012 -2018 -лаборант кафедри педагогічної майстерності Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського.

2018-методист центру методології та методики формування цінностей Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім.М.В.Остроградського

Полтавська обласна мережа шкіл лідерської освіти

Полтавська обласна мережа шкіл лідерської освіти (далі – Мережа) – добровільне об’єднання, що діє на підставі договорів між закладами загальної середньої освіти та Полтавським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського.

Мета діяльності Мережі:

  • розроблення та впровадження в закладах загальної середньої освіти моделей і технологій формування лідерської компетентності учнів і вчителів;
  • пропагування та поширення серед педагогічної і батьківської громадськості концепції та результатів формування лідерської компетентності в школі.

Основні завдання діяльності Мережі (відповідно до Концепції діяльності Мережі, затвердженої наказом ПОІППО від від 22 листопада 2017 року № 01-01/340 ОД «Про cтворення Полтавської обласної мережі шкіл лідерської освіти»):

  • розроблення змістового забезпечення формування лідерської компетентності учнів в освітньому процесі;
  • створення та підготовка команди педагогів-тренерів із числа учасників обласної спеціальної дослідницької групи «Філософія лідерства в освіті» Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського;
  • проведення (безкоштовно) тренінгів для вчителів і менеджерів шкіл Полтавщини, що не входять до мережі шкіл лідерської освіти;
  • відстеження динаміки результативності діяльності навчальних закладів на основі досягнень учнів і вчителів;
  • створення та забезпечення функціонування сайту (веб-сторінки), де розміщуватиметься періодично оновлювана система конспектів шкільних уроків і виховних заходів, науково-практичних і методичних заходів для вчителів, тексти та презентації доповідей освітян на засіданнях педагогічних рад; батьківських зборах тощо;
  • консультування педагогів Полтавщини з проблеми формування лідера у школі;
  • співпраця зі Школою міських (районних) координаторів учнівського самоврядування «Виховуємо лідерів» Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського;
  • висвітлення результатів досліджень педагогів загальноосвітніх навчальних закладів із формування лідера в школі на сторінках науково-методичного журналу «Постметодика» та інших видань ПОІППО.

Науково-методична основа діяльності Мережі: концепція конструктивного екологічного лідерства, висвітлена у посібнику-довіднику Клепко С. Ф. Формування лідерської компетентності в школі : навчальний посібник-довідник / Сергій Федорович Клепко, Людмила Вікторівна Литвинюк. – Полтава: ПОІППО, 2012. – 270 с.

Учасники Полтавської обласної мережі шкіл лідерської освіти

Назва закладу освіти Сайт закладу
Гадяцька гімназія імені Олени Пчілки Гадяцької міської ради Полтавської області http://gimnasium1.in.ua/
Карлівська гімназія імені Ніни Герасименко Карлівської районної ради Полтавської області http://karl-gymnasium.at.ua/
Комунальний заклад «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11 Полтавської міської ради Полтавської області» http://school11.hol.es
Малоперещепинський заклад загальної середньої освіти ім. М. А. Клименка Новосанжарської районної ради Полтавської області https://sites.google.com/site/mklimenkaschool/
Опорний заклад «Чутівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Чутівської районної ради Полтавської області» http://chutovo.at.ua/
Остап’євська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Великобагачанської районної ради Полтавської області http://ostapscool.klasna.com/
Пирятинськазагальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 Пирятинської міської ради Полтавської області http://pirschool4.klasna.com/
Солоницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Козельщинської районної ради Полтавської області https://sites.google.com/site/solonickazos/
Федорівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» імені Т. Г. Берегового Карлівської районної ради Полтавської області http://fedorivkazoh.ucoz.com/

Висвітлення досвіду учасників Мережі:

Федорівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» імені Т. Г. Берегового Карлівської районної ради Полтавської області

Інформація про засідання «Формування лідера на уроці: досвід і проблеми» спеціальної дослідницької групи«Філософія лідерства в освіті» (26.092018 р.)

 

 

Тези виступів педагогів закладу

 1

Упровадження лідерської освіти у Федорівському НВК (Doc, docx, PowerPoint)

Ракосій Оксана Сергіївна, директор Федорівського НВК

 2

Формування екологічного лідерства учнів(Doc, docx, PowerPoint)

Денисенко Ірина Вікторівна, заступник директора з виховної роботи Федорівського НВК

 3

Формування спортивного лідерства учнів (Doc, docx, PowerPoint)

Колодка Олександр Федорович, учитель фізичної культури Федорівського НВК

 4

Формування лідерських якостей учнів у процесі краєзнавчої роботи (Doc, docx, PowerPoint)

Кравченко Ірина Вікторівна, педагог-організатор Федорівського НВК

 5

Формування лідера в класному колективі (Doc, docx, PowerPoint)

Юхновська Наталія Михайлівна, класний керівник 11 класу Федорівського НВК

 

Динаміка зростання лідерської компетентності в учасників навчально-виховного процесу за підсумками діяльності Федорівського НВК 2013–2017 рр.» (Doc, docx, PowerPoint)

Ракосій Оксана Сергіївна, директор Федорівського НВК

 7

Формування лідерських якостей учнів у процесі організації гурткової роботи художньо-естетичного напрямку в школі. Відкрите заняття гуртка «Саундтрек» (Doc, docx, PowerPoint)

Бєсєдіна Марина Володимирівна, вчитель музичного мистецтва, керівник гуртка «Саундтрек» Федорівського НВК

Рекомендації закладу з форування лідерської компетентності учнів

Опорний заклад «Чутівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Чутівської районної ради Полтавської області»

Інформація про семінар для учасників Полтавської обласної мережі шкіл лідерської освіти «Формування лідерської компетентності в школі: концепція та досвід упровадження» (23.05.2018 р.)

Тези виступів педагогів закладу

 1

Опорний заклад «Чутівська ЗОШ І-ІІІ ст.». Шлях до лідерства (Doc, docx, PowerPoint)

Кулик Марина Олексіївна, директор опорного закладу «Чутівська ЗОШ І-ІІІ ст.»

 2 Рябко Алла Миколаївна, заступник директора з навчально-виховної роботиопорного закладу «Чутівська ЗОШ І-ІІІ ст.»
 3

Виявлення й розвиток якостей лідера в початковій школі засобами SТЕМ-освіти(Doc, docx, PowerPoint)

Крамова Олена Миколаївна, учитель 2-Б кл. опорного закладу «Чутівська ЗОШ І-ІІІ ст.»

 4

Формування лідерських компетентностей шляхом поєднання традиційних та інно-ваційних технологій на уроках географії (Doc, docx, PowerPoint)

Фесенко Ірина Миколаївна, учитель географії опорного закладу «Чутівська ЗОШ І-ІІІ ст.»

 5

Упровадження інтернет-технологій на уроках біології як засіб поглиблення інтересу до вивчення предмета(Doc, docx, PowerPoint)

Соколов Ігор Володимирович, учитель біології опорного закладу «Чутівська ЗОШ І-ІІІ ст.»

 6

Модель виховної системи «Школа – центр виховання в соціальному середовищі». Шлях до лідерства (Doc, docx, PowerPoint)

Старокольцева Раїса Іванівна, заступник директора з навчально-виховної роботи опорного закладу «Чутівська ЗОШ І-ІІІ ст.», учасниця СДГ «Філософія лідерства в освіті»

Рекомендації закладу з форування лідерської компетентності учнів

Остап’євська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Великобагачанської районної ради Полтавської області

Інформація про семінар для учасників Полтавської обласної мережі шкіл лідерської освіти «Формування лідерської компетентності в школі: концепція та досвід упровадження» (12.09.2018 р.)

Тези виступів педагогів закладу

 

1 

Лідерські позиції Остап’євської загальноосвітньої школи в освіті Полтавщини (Doc, docx, PowerPoint) 

Дем’яненко Наталія Борисівна, директор Остап’євської загальноосвітньої школи

 2

Формування лідерської компетентності учнів Остап’євської загальноосвітньої школи: здобутки, проблеми, перспективи (Doc, docx, Power Point) 

Кукленко Оксана Миколаївна, заступник директора з виховної роботи Остап’євської загальноосвітньої школи, член СДГ «Філософія лідерства в освіті»

 

Рекомендації закладу з форування лідерської компетентності учнів

Міні-модулі лідерського спрямування

Для 1–4 класів

Для5–9 класів

Для 10–12 класів

«Школа як осередок розвитку громади»

1 2 3 logopoippo

 

ПРОЕКТ

«Школа як осередок розвитку громади»

2017 – 2019 рр.

Проект «Школа як осередок розвитку громади» впроваджується Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» упродовж 2017 – 2019 рр. за підтримки Фонду Чарльза Стюарта Мотта.

Метою проекту є підвищення потенціалу загальноосвітніх навчальних закладів із метою забезпечення якісної інклюзивної освіти з активним залученням громад у рамках поточних процесів реформування, зокрема, в рамках оптимізації шкільної мережі та розвитку підприємництва.

Термін реалізації Проекту–02 січня2017р. – 29 грудня 2019р.

Проект спрямований на досягнення двох головних цілей, які визначені в результаті аналізу попередніх проектів в рамках програми «Школа як осередок розвитку громади», були реалізовані протягом останніх десяти років, а також з урахуванням сучасних змін у напрямі децентралізації управління:

  • Ціль І: Розроблення та презентація Індексу Інституційної Спроможності як інструменту якісного оцінювання та розвитку навчального закладу з активним залученням громади.
  • Ціль ІІ: Представлення підприємництва як однієї з найважливіших компетентностей, яка може бути включена в шкільну програму та позакласні заходи (шляхом створення Шкільних клубів підприємництва).

Координатор проекту від Полтавської області: Світлана Королюк

Школи-учасниці проекту в Полтавській області:

  • Миргородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 імені Панаса Мирного Миргородської міської ради Полтавської області;
  • Штомпелівська загальноосвітня школа I-III ступенів Хорольської районної ради Полтавської області.

 

 

 

Проект

«Розвиток громад в Україні шляхом впровадження Програми

«Школа як осередок розвитку громади»»

2014 – 2016 рр.

Мета проекту – подальший розвиток і забезпечення життєздатності Програми «Школа як осередок розвитку громади» шляхом об`єднання ресурсів із програмами розвитку освіти на місцевому рівні як ключовий елемент розвитку місцевих громад.

Термін реалізації Проекту – 02 січня 2014р. – 29 грудня 2016 р.

Координатор проекту від Полтавської області: Світлана Королюк

Школи-учасниці проекту в Полтавській області:

Дібрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Миргородської районної ради;

Хомутецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Миргородської районної ради;

Розсошенська гімназія Полтавської районної ради;

Терешківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Полтавської районної ради.

 

- Проект «Розвиток громад в Україні шляхом впровадження Програми «Школа як осередок розвитку громади»» 2014 – 2016 рр. (завантажити)

- Навчально-методичний посібник «Школа як осередок розвитку громади: досвід формування освітньої політики в контексті децентралізації та інших змін» (завантажити)

 

Відповідальна за сторінку С.В.Королюк

Останнє оновлення 13.11.2018

Всеукраїнський конкурс авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі»

- Лист ПОІППО №01-22/1401 від 12.11.2018 «Про проведення ІІ обласного етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі»

- Наказ ДОН Полтавської ОДА №412 від 06.11.2018 «Про проведення І районного (міського), ІІ обласного етапів Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Профілактичні програми»

- Наказ Міністерства освіти і науки України № 1044 від 01.10.2018 “Про проведення Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі” у номінації “Профілактичні програми”

- Наказ Міністерства освіти і науки України № 555 від 31.05.2018 “Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі” (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26 червня 2018 р. за № 744/32196.)

 


 Copyright © 2001-2018, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2018, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.