Система Orphus

Партнери кафедри філософії і економіки освіти

НАШІ ПАРТНЕРИ:

·        Американська Рада зі співробітництва в галузі освіти http://www.americancouncilskyiv.org.ua 

·        Відділ преси, освіти та культури Посольства США в Україні http://web.usembassy.kiev.ua/PAS_ukr.html

·        Жешувський університет (Польща) – http://www.univ.rzeszow.pl/

·        Інститут вищої освіти НАПН України – http://www.apsu.org.ua/ua/structure/institution/Invysh

·        Інститут педагогіки НАПН України http://www.apsu.org.ua 

·        Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України – http://ipood.apnu.org.ua

·        Канадсько-український проект “Демократична освіта” (Університет Квінз (Канада) спільно з Канадським Агентством Міжнародного Розвитку) – http://www.sbedif.if.ua

·        Кафедра філософії освіти і освіти дорослих ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»

·        Кафедра філософії Полтавського національного педагогічного університету ім. В. Г. Короленка

·        Кафедра філософії Харківського національного педагогічного університету ім. Г. Сковороди

·        Кафедра філософії Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна

·        Лабораторія Марбурзького університету «Макаренко-реферат» (ФРН) – http://www.uni-marburg.de/

·        Мережа громадянської освіти в Україні (UCEN/IATP) http://ua.iatp.net 

·        Міжнародний фонд «Відродження» (м. Київ) – http://www.irf.ua

·        Міжнародний центр вдосконалення шкільництва APS International (Утрехт, Нідерланди) – http://upper.org.ua

·        Наукова секція «Фундаментальні проблеми безперервної освіти» Північно-Східного наукового центру НАН і МОНМС України

·        Товариство викладачів-тренерів (Польща, м. Варшава) –http://www.ifu.com.ua 

·        Українське Синергетичне товариство – http://www.synergetic.org.ua

 

 


 Copyright © 2001-2016, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2016, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.