Цілі "Постметодики"

ДОВІДКА “ПМ”: ПОСТ... (лат. РОST – ДАЛІ, ЗА, ПІСЛЯ) – префікс, що означає наступність. 

ДОВІДКА “ПМ”: ПОСТ... (лат. РОST – ДАЛІ, ЗА, ПІСЛЯ) – префікс, що означає наступність.

ПОСТМЕТОДИКА — це журнал Полтавського обласного інституту післядипломної (постдипломної) педагогічної освіти, адресований усім, хто виховує і вчить, вчиться чи любить освіту або просто цікавиться проблемами української національної школи.

ПОСТМЕТОДИКА — це журнал, який прагне розвивати “ДАЛІ” методики полтавських педагогів: Г.Сковороди, Я.Козельського, І.Котляревського, М.Остроградського, В.Короленка, П.Юркевича, А.Макаренка, Г.Ващенка, О.Астряба, В.Сухомлинського.

ПОСТМЕТОДИКА — це журнал, який бажає виразити те, що знаходиться “ЗА” методикою й акумулювати в собі новий досвід хоча й однієї, але надзвичайно важливої верстви нашого суспільства — батьків і педагогів.

ПОСТМЕТОДИКА — це журнал про те, що потрібно вчителеві “ПІСЛЯ” вузівської методики — таємниці його особистісного знання та фаху, які не віднайти в численних методичних книжках.

ПОСТМЕТОДИКА — це журнал, який спільно з усією педагогічною громадою Полтавщини вирішує, що є знання, і шукає тих, хто знає, що дає можливість це вирішувати.

ПОСТМЕТОДИКА — це журнал, що прагне вчити вміння читати і слухати, вміння жити і робити справу.

ПОСТМЕТОДИКА — це журнал, несумісний з уявленням про сучасну педагогіку як мішанину різнорідних елементів у шкільній навчальній програмі — економіки та еротики, електроніки та східної містики, латини та біоенергетики, астрономії та астрології, щоб відразу одержати пришестя нової ери й Апокаліпсису.

ПОСТМЕТОДИКА — це журнал перш за все не пісний, а тому в ньому змішуються жанри і стилі мовлення, з іронією підкреслюється нестабільність і умовність усіх методичних систем і педагогічних технологій.

ПОСТМЕТОДИКА — це журнал не антиметодики, бо неможливо відкинути методику як розділ педагогіки, а журнал, який відмовляється від методик, що нівелюють особистість та орієнтовані на так званого “середнього” учня.

ПОСТМЕТОДИКА — це журнал з єдиною стратегією: на базі плюралізму педагогічних ідей та концепцій відшукувати суть чужого досвіду, передавати його нашим читачам у тісному поєднанні з усіма фактами життя Полтавщини, з її місцевими й національними традиціями.

ПОСТМЕТОДИКА — це журнал, який не лише констатує розлад концептуальних структур, що визначали методику недалекого минулого, але й бачить у цьому шанс нового: різноманітність конкретних педагогічних технологій, конкуренцію різних парадигм педагогічної творчості.

ПОСТМЕТОДИКА — це журнал, який усвідомлює, що ми всі опинилися в тому пункті історії педагогіки, коли в ній стали можливими радикальні зміни, про які заявлено в державній національній програмі “Освіта “УКРАЇНА ХХІ СТОЛІТТЯ”, і можливість ця тісно пов’язана з ПОСТМЕТОДИКОЮ.Те, що робиться сьогодні, — це питання досвіду і МЕТОДИКИ.Те, що може робитися, — це питання ПОСТМЕТОДИКИ.

Відповідальний за зміст сторінки І.О.Кіптілий

ПОІППО      Головна      Цілі      Архів      Редакційна колегія      Редакційна рада      Редакція      Авторам


 Зв'язатися з веб-майстром. Останнє оновлення 21.01.2019 року. Send comments to webmaster Last update: 21.01.2019

 


 Copyright © 2001-2019, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2019, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.