Система Orphus

Галерея педагогічного досвіду: Бойченко Людмила Анатоліївна

Прізвище, ім’я, по батькові: Бойченко ЛюдмилаАнатоліївна

Рік народження: 1971 р.

Освіта: вища

Фах: учитель російської мови і літератури

Звання, нагороди: учитель-методист, грамоти управління освіти Полтавського міськвиконкому

Посада: учитель російської мови і світової літератури

Стаж: 19 років

Адреса досвіду: Полтавська ЗОШ I-III ст. №13, вул. Кучеренка, 1/16; тел: 677467; http://www.school13.kot.poltava.ua/

Тема досвіду: Формування життєвої компетенції учнів мультимедійними засобами навчання на основі текстоцентричного підходу в процесі викладання російської мови.

 Анотація досвіду: Актуальність досвіду полягає в тому, що в процесі викладання  російської мови Людмила Анатоліївна  активно впроваджує різні підходи до аналізу тексту: антропоцентричний, когнітивный, інтертекстуальний, культурологічний. Але домінуючим є текстоцентричний  підхід,  при якому  учитель допомагає учням оволодіти теоретичними поняттями та практичними навичками їхнього застосування, формує мовленнєві та розвиває творчі здібності, виховує любов до слова. Саме тому, Людмила Анатоліївна широко використовує на уроках художні тексти російських авторів відповідно до чинних  програм, щоб зацікавити школярів до навчання та виховати грамотного носія російської мови. Звертання до художнього тексту дозволяє учителю водночас формувати  лінгвістичну, комунікативну та соціокультурну компетенції.

Людмила Анатоліївна вчить аналізувати зміст та проблематику прочитаного тексту, коментувати позицію автора, висловлювати та аргументувати власну думку, послідовно та логічно мислити, використовувати в мовленні різноманітні граматичні формі та лексичне багатство, оформлювати висловлювання відповідно до орфографічних, пунктуаційних та лексичних норм сучасної російської мови.

Складовою частиною кожного уроку є фонетичні, орфоепічні розминки, різні види письма (коментоване, вибіркове, розподілююче  тощо), система нестандартних творчих завдань, ситуативні вправи, цікаві ігрові моменти навколо одного тексту.

У процесі навчання  вчитель широко використовує засоби унаочнення, слайди, комп’ютерну техніку, аудівізуальні засоби, що допомагають формувати глибокі аналітичні та практичні вміння дітей.

Учні Людмили Анатоліївни вміють самостійно здобувати  та використовувати набуті знання на практиці, аналізувати, порівнювати, а також складати глибокі за змістом і досконалі за формою висловлювання, зіставляти мовні явища і факти, захищати мовленнєву позицію.

Спільна робота Людмили Анатоліївни та учнів має помітні результати: призові місця в II етапі (міської) олімпіади, у III етапі (обласної), IV етапі I Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови  та літератури.

Матеріали досвіду: http://klasg.narod.ru/metod_posobie.doc,

презентации  http://klasg.narod.ru/v_gostyax.ppt, устаревшие слова, памятники.

 

     Досвід вивчала методист відділу

 методики виховання ПОІППО Р. О. Гелеверя

Відповідальна за зміст сторінки Л. А. Чупрікова

Останнє оновлення 19.03.2012

 


 Copyright © 2001-2019, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2019, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.