Система Orphus

Галерея педагогічного досвіду: Куріпта Валентина Іванівна

Прізвище, ім’я по батькові: Куріпта Валентина Іванівна
Рік народження: 1967 р. 
Освіта: вища
Фах: педагогіка і методика початкового навчання
Посада: вчитель початкових класів
Педагогічний стаж: 15
Звання, нагороди: вчитель-методист. Грамота Полтавської обласної державної адміністрації (2006), грамота управління освіти і науки Полтавської облдержадміністрації (2006), грамота управління освіти Полтавського місьвиконкому (2006), подяка від міського голови (2008), грамота Київської районної в м.Полтаві ради (2006).
Адреса досвіду: Полтавськазагальноосвітня школа №36
                         вул. Агітаційна, 2
м. Полтава
тел. 56-63-13                              

 

 

 

 Тема досвіду: «Система роботи вчителя по використанню ефективних вправ та прийомів для удосконалення навички читання школярів»

 

Анотація досвіду: Сформованість навички читання є однією з найважливіших умов успішного навчання учнів у школі, самостійного пізнання ними життя з літературних джерел, – так вважає Куріпта Валентина Іванівна.

Учитель поставила перед собою питання: „Як у колективі з різним рівнем читацької майстерності в одних дітей не згасити жагу до читання, інших спонукати вдосконалювати свої навички, а частину – просто навчити читати”. Відповідаючи на це питання Валентина Іванівна прийшла до висновку, що необхідно:

– змінювати види діяльності так, щоб діти самі змогли здобувати знання, спостерігати, робити висновки;

– кожний урок повинен бути насичений практичною діяльністю учнів та забезпечений наочністю;

– методи і прийоми навчання пристосовувати до здібностей учнів;

– регулярна демонструвати учням їх досягнення.

Під час уроків читання на всіх етапах навчально-пізнавальної діяльності Валентина Іванівна використовує ефективні творчі завдання, а також формує уміння цілеспрямовано читати дитячі журнали та газети, використовуючи їх матеріали на уроках і в позаурочний час. Різними методами активізує інтерес учнів до дитячої періодики.

Валентина Іванівна власноруч виготовляє наочні посібники (в її доробку більше 100 папок з роздатковим та дидактичним матеріалами), придумує цікаві ігрові ситуації, які б сприяли розвитку навички читання у молодших школярів.

 

Досвід вивчала методист відділу дошкільної, початкової
та спеціальної освіти ПОІППО Крилевець М.П.

 

Відповідальна за зміст сторінки О.К.Марченко
Останнє оновлення 29.01.2009

 


 Copyright © 2001-2019, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2019, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.