Система Orphus

Співпраця із закордонними науковими та освітніми закладами

Н. І. Білик :

1) Московський інститут відкритої освіти (Росія);

2) Мінський обласний інститут розвитку освіти (Республіка Білорусь);

3) Громадське обєднання «Партнер» з надання освітньої підтримки дорослим (Молдова);

4) клуб російськомовних учених штату Массачусетс, м. Бостон (США).

Контакти редакційної ради науково-практичного освітньо-популярного журналу «Імідж сучасного педагога» із 150 ВНЗ України, Німеччини, Республіки Білорусь, Росії, Угорщини, Польщі, Голландії, Швеції, Чехії, Франції, Англії, США, Ізраїля, Італії, Бельгії, про що свідчать наступні спецвипуски:

1) «Спеціальна педагогіка: теорія і практика логопедії» (№№ 6–7, 2005 – Республіка Білорусь, Росія, Україна);

2) «Педагогічна царина фольклористики» (№ 2, 2006 – Бельгія, Німеччина, Росія, Україна);

3) «Перспективи художньо-педагогічної освіти» (№№ 5–6, 2006 – Ізраїль, Польща Україна);

4) «Логопедичні знання – вчителю» (№ 4, 2007 – Республіка Білорусь, Росія, Україна);

5) «Лідерство в освіті» (№№ 7–8, 2007 – Росія, Україна);

6) «Антон Макаренко – педагог сучасності» (№№ 1–2, 2008 – Україна, Росія);

7) «Проектування освітніх систем» (№№ 7–8, 2008 – Україна, Італія, США, Росія);

8) «Оцінювання якості праці викладача і студента» (№ 1, 2009 – Україна, США);

9) «Корекційно-педагогічна освіта на допомогу вчителю» (№ 6–7, 2009 – Україна, Росія, Республіка Білорусь).

 

Співробітники кафедри (О.О. Новак) протягом 2013 року брали участь у польсько-українському проекті «Шкільна академія підприємництва-2». Головний партнер проекту від Польщі - Osrodek Rozwoju Edukacji, Warszawa,  від України – Львівський ОІППО. У результаті діяльності створено обласний блог проекту:  http://sae-poippo.blogspot.com, 8 учнівських клубів підприємництва, їх блоги. Розроблено засади діяльності учнівських клубів підприємництва, розширено знання та удосконалено уміння педагогічних працівників (вчителів економіки та практичних психологів) закладів освіти щодо створення та надання підтримки діяльності учнівським клубам підприємництва. Навчання включали  питання розвитку особистісних рис проактивної особистості, економічної грамотності,  професійного консультування, основи підприємливості у школі для формування навичок підприємливості в учнів – учасників шкільного клубу.

 

Відповідальний за сторінку О.О.Новак
Останнє оновлення 11.01.2013

 


 Copyright © 2001-2019, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2019, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.