Система Orphus

Картка обліку об’єктів ГПД: Приходько Юлія Миколаївна

 prykhodko300

Приходько Юлія Миколаївна

 

Рік народження: 29 серпня 1978 р.

Освіта: вища Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, педагогічно-індустріальний факультет 1995-2000 рр.,

 Спеціальність за дипломом: вчитель трудового навчання, безпеки життєдіяльності, прикладної і технічної творчості (спеціаліст).

Спеціальність: магістр педагогічної (Полтавський державний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка, педагогічно-індустріальний факультет-2001.

Звання, нагороди Учитель вищої кваліфікаційної категорії, «Старший вчитель», «Заслужений вчитель України» з 2010 року.

Подяки виконавчого комітету Полтавської міської ради 2008, 2010, 2011, 2013, 2015, 2016, 2017 рр.

– Почесні Грамота Міністерства освіти і науки України – 2010, 2013, 2015.

– Грамоти управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради – 2008-2017 р.р.

– Грамоти Департаменту освіти і науки Полтавської облдержадміністрації – 2010, 2017 р.р.

Посада, місце роботи: вчитель трудового навчання, технологій, керівник гуртка, Полтавська гімназія № 17 Полтавської міської ради,

Педагогічний стаж : 17 років

Інформація про методичного працівника, що узагальнював досвід:

Чемшит Валентина Григорівна, методист вищої категорії відділу природничо-математичних дисциплін та технологій ПОІПП ім. М.В. Остроградського «Відмінник освіти України», лауреат премії І.Г. Ткаченка.

Інформація про досвід

Тема :«Нестандартні прийоми і методи викладання в контексті проектно-технологічної системи трудового навчання»

Мета: ознайомити вчителів із методиками:

- створення оптимальних умов для розвитку особистості учня;

-створення у навчанні та вихованні цілісної системи знань, умінь, навичок;

- як отримати конкретний продукт в результаті самостійної предметної діяльності учня;

- як зробити процес навчання потрібним кожному учневі;

та прийомами:

- застосування технології продуктивного навчання (когнітивних і креативних методів);

- використання елементів сугестивного навчання та емпатії;

- формування оздоровчого ефекту засобами лялько терапії;

- застосування сучасних методів проектування;

- впровадження новітніх способів презентації та захисту проектів;

- цікаві способи оцінювання засвоєних знань.

Короткий зміст досвіду

Продуктивна педагогічна технологія– це така технологія, яка дозволяє досягти високоякісного результату при розумному сполученні індивідуального навчання з груповим та одержати продукт максимальної кількості і якості за мінімальний час.

Продуктивне навчання – це спроба вийти на новий рівень творчо організованої освіти, заснованої на інтересах підлітка, який навчається самостійно та взаємодіє з педагогами, психологами лише для консультації. Таким чином, учень стає суб’єктом, конструктором і продуктом своєї власної освіти. Він – організатор своїх знань, проектувальник етапів саморозвитку. Головна особливість даного підходу до навчання – створення учасниками особистісної продукції: інтелектуальних відкриттів, винаходів та конструкцій, задач, гіпотез, правил, досліджень творів, програм навчання, проектів тощо.

Сьогодні, Приходько Ю.М. дуже добре розуміє, що вже не існує тієї школи, де діти чемно слухають суворого вчителя. Сучасні школярі хочуть комунікації з педагогом, сприймаючи його як порадника, а не критика. Змінився і підхід до навчання – учням не цікаво 45 хвилин слухати те, що можна прочитати в підручнику. На думку Юлії Миколаївни, для того щоб досягти прогресу у навчанні учня, перш за все необхідно його зацікавити. Дуже часто перед педагогом постає питання «як це зробити»?

Особисто Приходько Ю.М. в своїй роботі завжди використовує безліч яскравих образів, що супроводжуються відповідною інтонацією, жестами, мімікою, які містять елементи сугестивного навчання, тобто цілеспрямованого навіювання на основі релаксації (розслаблення, зменшення напруження), що призводить до виникнення ефекту гіпермнезії (надзапам’ятовування).

Приходько Ю.М. використовує основні засоби сугестивного навчання – це розуміння відносин, почуттів та психічних станів іншої особи, так звана емпатія в формі співпереживання. Тому дуже часто на початку своїх уроків ввввона проводить ігри, які здатні підвищити рівень позитивних емоцій. Наприклад гра «Клубочок компліментів». Передаючи клубочок один одному ми говоримо компліменти. Почати можна зі слів: «Ти мені подобаєшся, бо ти…», «Я тобі скажу, що ти…». Це завжди викликає багато посмішок і радості.

Щоб остаточно зацікавити учнів на уроках трудового навчання Юля Миколаївна обирати такі об’єкти проектно-технологічної діяльності, які є модними, сучасними, потрібними і викликають бажання «я хочу це зробити».

На кожному етапі виконання проекту привчає учнів до того , що він має сформувати свою ціль, задачу і гіпотезу.

І якщо учень відчуває катарсис – піднесення і найвищу ступінь задоволення від процесу створення власних виробів, то мета досягнута.

Застосовує алгоритм «Як навчити учнів проектувати вироби», Для того, щоб краще уявити бажану ситуацію, пропонує учням виконати наступні вправи:

візуалізація або гра в уяву, гра в асоціації. Вчить учнів навчатися, привчає їх спостерігати; читати; зайти і нформацію в Інтернеті, запитати у дорослих,

провести дослід.

Приходько Ю.М.прикладає максимум зусиль для того , щоб навчити учнів повірити у себе і мистецтву самореалізації. Секрет успішних людей – позитивне ставлення до себе і віра у власні сили. А головна мета сучасної школи – закласти в учня механізми самореалізації, саморозвитку, саморегуляції, самовиховання, самоосвіти.

Девіз уроків Приходько Ю.М.:«Краща людина та, яка більше за все намагається удосконалюватись, і найщасливіший той, хто більш за все почуває, що він дійсно самовдосконалюється» (Cократ).

Уроки Приходько Ю.М. проходять творчо, у дружній атмосфері співпраці й нових ідей.

На уроках вчителька намагається навчити дітей творчо мислити, прагне запалити вогонь творчості в кожній молодій людині, прилучаючи до першоджерела народного мистецтва. Створює сприятливій емоційний фон, що є важливим стимулом до того, щоб діти відчули єдність поколінь у родині.

Влучно використовує інтерактивні, проектні, модульні, ІКТ технології. Створює комп’ютерні презентації. Використовує інтерактивну дошку.             

Перспективність:

- використання українськихі закордоннихметодик навчання;

- забезпечення стійкості знань та вмінь;

- залучення до праці, самостійності, доведення початогодо кінця;

- формування ключових компетентностей.

Основні показники результативності.

Приходько Юлія Миколаївна:

  1. Учасник Загальнонаціонального проекту «Флагмани освіти і науки України».
  2. Член журі Всеукраїнських учнівських олімпіад з трудового навчання (технологій) ІІІ-х та IV-х етапів.
  3. Член журі конкурсу «Учитель року».
  4. Член робочої групи по розробці нової програми з трудового навчання при Міністерстві освіти і науки України.
  5. Автор журналу «Артбук вчителя трудового навчання».
  6. Член обласної комісії при ПОІППО по перевірці методичних матеріалів, поданих учителями трудового навчання, технологій, креслення на підтвердження чи присвоєння звання «учитель-методист».

     7. Активний учасник обласної спеціальної дослідницької групи «Проектування як метод пізнання в освітній галузі «Технології» (більше 10 років).

8. Бере участь у проведенні курсів підвищення кваліфікації вчителів трудового навчання, технологій, креслення при ПОІППО, тренінгів, круглих столів, майстер-класів, вебінарів тощо.

9. Створила «Музей дитячої творчості», який налічує понад 100 експонатів і має такі експозиційні розділи: інтер’єр, побутові речі та народний одяг минувшини, українська народна вишивка, в’язання гачком та спицями, бісероплетіння, випилювання, макраме, м’яка іграшка і є основною базою при вивченні варіативних модулів до навчальних програм з трудового навчання 5-9 та 10-11 класи.

10. Два роки поспіль веде авторську творчу майстерню учителя (АТМУ) з проблеми «Роль проектно-технологічної діяльності у формуванні технологічних компетентностей та вихованні національної самосвідомості учнів у контексті Нової української школи»

           11. Співавтор підручників.

– Терещук А.І. Трудове навчання (обслуговуючі види праці): підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів /А.І.Терещук., О.Ю. Медвідь, Ю.М.Приходько.– Київ: Літера ЛТД, 2015.– 275 с.

– Терещук А.І. Трудове навчання (обслуговуючі види праці): підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів /А.І.Терещук., О.Ю. Медвідь, Ю.М.Приходько.– Київ: Літера ЛТД, 2016.– 288 с.

– Терещук А.І. Трудове навчання (обслуговуючі види праці): підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів /А.І.Терещук., О.Ю. Медвідь, Ю.М.Приходько.– Київ: Літера ЛТД, 2016.– 304 с.

12. Учні Приходько Ю.М. понад 8 років є постійними переможцями ІІІ та IV етапі Всеукраїнськох учнівської олімпіади з трудового навчання, технологій та МАН.

13. Досвід роботи Заслужено вчителя України Приходько Ю.М. висвітлено:

- в збірнику нарисів про переможців Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» 1995-2010 рр.«Когорта найсильніших», Чернівці: Букрек, 2011.– 228 с.: іл..С – 195-197.;

- в науково-методичному журналі «Трудове навчання в школі» видавництво «Основа» № 20(104) жовтень 2014 р. С.-7;

- в методично-практичному посібнику «Формування технологічних компетентностей та конкурентоспроможної особистості» (з досвіду роботи обласної спеціальної дослідницької групи «Проектування як метод пізнання в освітній галузі «Технології»): методично-практичному посібнику\ (упорядник Чемшит В.Г.).– ПОІППО, 2016.–216 с., С-167.

 


 Copyright © 2001-2019, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2019, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.