Система Orphus

Картка обліку об’єктів ГПД: Войтенко Олена Анатоліївна

 voitenko

Прізвище, ім’я, по батькові: Войтенко Олена Анатоліївна

Рік народження: 1959

Освіта: вища

Фах: учитель російської мови та зарубіжної літератури

Звання, нагороди: учитель-методист

Подяка управління освіти виконавчого комітету Кременчуцької міської ради, 2006р., Почесна грамота управління освіти і науки Полтавської ОДА, липень 2007р., Грамота Управління освіти виконавчого комітету Кременчуцької міської ради, 2012, Почесна грамота переможця 1 (міського) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» в номінації «Російська мова», 2013 р., Диплом лауреата ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» в номінації «Російська мова», 2013 р.

Посада, місце роботи: учитель російської мови та зарубіжної літератури Кременчуцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 20 Полтавської області

Педагогічний стаж: 37 років

Інформація про методичного працівника, що узагальнював досвід

Прізвище, ім’я, по батькові:Гелеверя Рита Олександрівна

Посада, місце роботи: методист відділу гуманітарних та мистецьких дисциплін Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім.М.В.Остроградського

Інформація про досвід

Тема: «Упровадження технології зустрічних зусиль на уроках російської мови»

Мета: використання методичних прийомів технології зустрічних зусиль на уроках російської мови як засіб активізації пізнавальної та мовленнєвої діяльності учнів.

Короткий зміст досвіду:

1. Стислий опис досвіду авторської моделі уроку російської мови за технологією зустрічних зусиль.

2. Використання системи ефективних методичних прийомів: «Продовж речення», «Лови помилку», «Згоден – не згоден», «Кластер», «Відкладена відгадка», «Занурення», «Епіграф», інтелектуальна розминка, «Так - ні», «Повторення з розширенням», «Інтерактивна комп’ютерна графіка» та ін.

3.Сприяє формуванню комунікативної компетентності учнів, активізації   пізнавальної та мовленнєвої їх діяльності, розвитку самостійного пошуку до вирішення проблем, здатності у школярів аналізувати, порівнювати, синтезувати, відстежувати, креативно мислити, створювати сприятливу атмосферу співтворчості; розвіває дитячі обдарування.

 


 Copyright © 2001-2019, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2019, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.