Система Orphus

Картка обліку об’єктів ГПД: Пасічник Наталія Володимирівна

pasichnyk300 

Прізвище, ім’я ,по-батькові:  Пасічник Наталія Володимирівна

Рік народження: 1968 

Освіта: Вища, Полтавський  педінститут, 1990

Фахвчитель фізики та математики

Звання, нагороди: учитель-методист, знак «Відмінник освіти»,  Почесна грамота Міністерства освіти та науки України. грамоти головного управління освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації, відділу освіти  районної державної адміністрації

Педагогічний стаж    27 років

Посада, місце роботи     заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель фізики Хорольської гімназії Хорольської районної ради Полтавської області, 37800 м. Хорол, Полтавська область, вул. Небесної Сотні, 33, телефон 0536234-5-52, E –mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Інформація про методичного працівника, що узагальнив досвід

Прізвище, ім’я, по-батькові: Кучеренко Олег Володимирович

Посада, місце роботи: методист, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського

Інформація про досвід

Тема: Формування життєвих компетентностей учнів під час вивчення фізики.

Мета: створити умови для учнів, у яких вони розкриють свої здібності, творитимуть своє життя, зростатимуть духовно, творчо, самовдосконалюватимуться

Короткий зміст :

При формуванню життєвих компетентностей у своїй роботі учитель виділяє основні етапи.

-                   Створення належних умов – кабінету  оснащеного сучасним обладнанням, який дає можливість виконувати практичну частину програми, кабінету, який може бути творчою лабораторією учителя та учня, науково-методичним центром досліджень учнів.

-                   Вивчення індивідуальних особливостей учні, аналіз результатів навчання.

-                   Ефективна організації навчального процесу, постійна роботі з мотивації та актуалізації теми, роз’ясненні значущості матеріалу, його використанні в реальному житті.

-                   Формування системи знань, отриманих у результаті активного сприймання такого, як тренінгові технології, робота  в парах, групах; складання проектів,організації творчої роботи під час лабораторних робіт, практичних домашніх; виконання дослідницьких завдань з написання  наукових робіт.

-                   Формування вмінь використовувати знання та особистий досвід у життєвих ситуаціях.

Основні показники результативності:

- повна успішність по предмету;

- підвищення інтересу до вивчення фізики як науки;

- створення сприятливого мікроклімату на уроці, умов робочого настрою, відносин товариськості і взаємодопомоги;

- підготовка призерів районного і обласного етапів Малої академії наук, районних і обласних предметних олімпіад

Досвід схвалений на засіданні науково-методичної ради Хорольського районного методичного кабінету (протокол №1 від 19.02.2016)

 

Формування життєвих компетентностей під час вивчення фізики

 


 Copyright © 2001-2019, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2019, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.