Система Orphus

Картка обліку об’єктів ГПД: Ясько Ярослава Петрівна

Інформація про автора

iasko

  1. ПІБ: Ясько Ярослава Петрівна
  2. Рік народження: 19. 01. 1977 р.
  3. Освіта: вища: Полтавський державний педагогічний інститут ім. В. Г. Короленка, факультет педагогіки і психології початкового навчання з додатковою спеціальністю музика.
  4. Фах: вчитель музичного мистецтва в загальноосвітній школі
  5. Звання, нагородження: диплом Центрального комітету Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2013» та присвоєно звання «Дипломант».
  6. Посада: вчитель музичного мистецтва
  7. Педагогічний стаж: 15 років
  8. Адреса досвіду: Полтавський навчально-виховний комплекс (ЗНЗ-ДНЗ) №16, м. Полтава, бул. Щепотьєва, 16

Інформація про досвід

Тема: «Формування загальнокультурної компетентності учнів засобами музичного мистецтва з використанням інформаційно-комунікаційних технологій »

Ясько Ярослава Петрівна працює у НВК № 16 м. Полтави. Основною метою її педагогічної діяльності є формування та розвиток музичних здібностей учнів засобами комп’ютерних технологій на уроках та позаурочний час.

Ярослава Петрівна має високу науково – теоретичну підготовку, досконало володіє методикою викладання музичного мистецтва та використовує виховний потенціал уроків, сприяє не тільки розвитку самостійності, творчих здібностей учнів, а й дозволяє змінити саму технологію надання освітніх послуг. Саме комп’ютерні технології дають можливість вчителю поєднати дидактичні функції комп’ютера з традиційними засобами навчання, збагачення і наповнення навчального процесу новими формами роботи, варіативне застосування ігрових форм навчання, створення інноваційних методик викладання музичного мистецтва в системі загальної середньої освіти, а також сприяє більш ефективному засвоєнню музичних знань. Учитель залучає дітей до створення слайд–шоу, відео–фрагментів, кліпів, презентацій, проводить нестандартні уроки: уроки–мандрівки, уроки–кіно, уроки–вікторини “Що? Де? Коли?”, уроки-журнали. Слухання музики, Ярослава Петрівна, проводить з демонстраційним матеріалом засобами слайд-шоу, з переглядом уривків відео або кліпу з музичних творів, творчих завдань “Впізнай інструмент за зовнішнім виглядом або звуком”. Використовує на уроках диференційований підхід при вивченні тієї чи іншої теми.

Ясько Я. П. створила авторські музично-методичні розробки: “Караоке для 7 класу” (2012 р.); “Караоке для 8 класу” (2013 р.); мультиплікаційне караоке для 1 класу “Ходить гарбуз по городу”, “Веселі гуси”;навчальний посібник презентаційного матеріалу “Симфонічний оркестр”; розробка відео-зарядки для молодших класів на основі відео-вправ для 1 -4 класів К. Серебрянської.

У вокально-хоровій роботі вчитель використовує карооке, спів під відеофонограму; у рухах під музику – перегляд уривків мультфільмів, копіювання рухів героїв кліпів; у нотній грамоті – створення ритмічних партій, ритмічних партитур тощо. Для реалізації цих форм роботи використовує такі програми, як Power Point, Windows Movine Maker. У своїй діяльності Ярослава Петрівна використовує також метод проектів, його різновиди: інформаційні – газети, буклети; дослідницькі – власне відкриття; творчі – відео, кліп, презентація; практико–орієнтовні – музичне оформлення свят, попурі, тематичні буклети тощо. Застосовує елементи особистісно–орієнтованого навчання, методи стимулювання пізнавальної активності учнів.

Систематично працює над підвищенням свого методичного і фахового рівня, має багатий методичний матеріал, велику увагу приділяє краєзнавчій роботі. Ярослава Петрівна зібрала цікавий матеріал про видатних музикантів Полтавського краю. При вивченні різних тем програми з музики вчитель активно використовує мистецькі надбання кращих композиторів, поетів, художників Полтавщини: Марусі Чурай, Григорія та Платона Майбороди, Миколи Лисенка, Григорія Шевченка, Олександра Білана, Валентина Міщенка та інших.

Велику увагу приділяє роботі з обдарованими дітьми. Намагається залучати учнів різних вікових категорій до участі у різноманітних музичних конкурсах, концертних виступах. Тому вихованці вокального гуртка “Перлинки” є учасниками та переможцями музичних заходів та фестивалів: до Дня Міста, дня Вчителя, урочистого відкриття ІІІ Міжнародного мовно–літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Тараса Шевченка, міського конкурсу пісенно–хореографічної композиції «Творчий дует 2012».

    1. Успішною була участь Ясько Я. П. і в обласному турі, де вона посіла перше місце. За підсумками Всеукраїнського конкурсу вчителю присвоєно звання «Дипломант». Ярославу Петрівну нагороджено Всеукраїнською освітньою платформою EDUkIT персональним інтернет-сайтом за краще електронне портфоліо, високопрофесійну роботу та плідну педагогічну діяльність.

Ярослава Петрівна – вдумливий, ініціативний вчитель, постійно працює над підвищенням свого професійного рівня шляхом самоосвіти, високоерудована, тактовна, вимоглива до себе. Є активним учасником міського методичного об’єднання: виступає з доповідями, ділиться досвідом із молодими спеціалістами, співпрацює з колегами міста.

Детальніше — на персональному сайті Ярослави Петрівни Ясько: http://www.yaroslava-yasko.edu.poltava.ua/

 


 Copyright © 2001-2019, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2019, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.