Система Orphus

Картка обліку об’єктів ГПД: Заховайко Ганна Михайлівна

zakhovaiko

Прізвище, ім’я, по батькові: Заховайко Ганна Михайлівна.

Рік народження: 1958.

Освіта: вища.

Фах: учитель української мови та літератури.

Звання, нагороди: грамоти районного відділу освіти, 2002 р.; ПОІППО ім.М. В. Остроградського, Оргкомітету XI ярмарку педтехнологій, 2004 р.; Головного управління освіти і науки Полтавської облдержадмінстрації, 2009 р.; Подяка ПОІППО ім. М. В. Остроградського, 2012 р.; Диплом переможця ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року” в номінації «Російська мова», 2013 р., грамоти районного відділу освіти Карлівської РДА, 2013 р.; Диплом Центрального оргкомітету Всеукраїнського конкурсу «Учитель року», 2013 р.; Почесний Диплом Всеукраїнської освітньої платформи EDUkIT, 2013 р.; Диплом Представництва Росспівробітництва в Україні, 2013 р.

Посада, місце роботи: учитель російської мови та зарубіжної літератури Карлівської гімназії імені Ніни Герасименко Карлівської районної ради Полтавської області.

Педагогічний стаж: 35 років.

Інформація про методичного працівника, що узагальнював досвід

Прізвище, ім’я, по батькові:Гелеверя Рита Олександрівна

Посада, місце роботи: методист відділу методики виховання Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

ім. М. В. Остроградського.

Інформація про досвід

Тема : Активізація мовленнєвої діяльності учнів на уроках російської мови засобами технології розвитку критичного мислення (ТРКМ).

Мета: Використання методичних прийомів ТРКМ на уроках російської мови як засіб формування практичних навичок роботи учнів з інформацією в процесі читання і письма.

Короткий зміст досвіду:

1. Стислий опис досвіду авторської моделі уроку російської мови за технологією розвитку критичного мислення.

2. Використання системи ефективних методичних прийомів « віриш-не віриш», «кошик понять, ідей, імен», «інсерт», «РАФТ», «зведена таблиця», «кластер», «інтерактивна комп’ютерна графіка» на кожному етапі уроку (виклику, осмислення, рефлексії). 3. Розвиток здібностей аналізувати, порівнювати, систематизувати, синтезувати, оцінювати, відстежувати, висувати і перевіряти гіпотези, активно мислити.

Основні показники результативності Високий рівень навчальних досягнень учнів відповідно до Державних стандартів базової і повної загальної середньої освіти. Коефіцієнт успішності за методикою В. П. Симонова досягає від 64% до 85%, що перевищує якісний показник для шкіл, які мають статус гімназій. Учні є призерами та переможцями II етапу олімпіади з російської мови та літератури (2010-2011 н. р. – ІІ м.; 2011-2012 н. р. – І м.; 2014-2015 н. р. – І м. ) та ІІІ етапу 2014-2015 н. р. – III місце.

Робота за ТРКМ дозволяє виявляти, розвивати обдарованих, талановитих дітей. Серед творчих надбань учнів − поетичні збірки «Пролісок», «Роздуми про життя», «Миттєвості», публікації в періодичних виданнях району, області, України.

 


 Copyright © 2001-2019, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2019, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.