Система Orphus

Картка обліку об’єктів ГПД: Ільченко Олена Олександрівна

 Інформація про автора досвіду

Прізвище, ім’я, по-батькові: Ільченко Олена Олександрівна

Рік народження: 1966

Освіта: Київський державний університет ім..Т.Г. Шевченка, 1989 р.

Фах: вчитель математики

Звання, нагороди: вчитель методист

грамоти

- управління освіти Полтавської міської ради (2010 р., 2011 р. (2 шт), 2012 р., 2013 р., 2015 р.);

- Полтавська обласна рада (2012 р.)

- Полтавська обласна державна адміністрація департамент освіти і науки (2012 р., 2013 р., 2014 р.)

- Національний центр «Мала академія наук України» (2014 р.)

Педагогічний стаж: 25 років

Посада, місце роботи: вчитель інформатики Полтавського міського багатопрофільного ліцею №1 ім І.П.КотляревськогоПолтавської міської ради Полтавської області,

Адреса: 36011, м.Полтава, вул. Шевченко, 14
Телефон: (0532)562632, (05322)72762
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Інформація про методичного працівника, що узагальнив досвід

Прізвище, ім’я, по-батькові: Шостя Світлана Петрівна

Посада, місце роботи: методист відділу природничо-математичних дисциплін, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського

Інформація про досвід

Тема:Використання методу проектів на уроках інформатики з метою формування предметних компетентностей

Мета: формувати предметні компетентності учнів у практичній діяльності, сприяти розвитку інтелектуальних здібностей, створювати сприятливі умови для інтенсифікації навчальної діяльності учнів і вчителя за допомогою інноваційної педагогічної технології (метод проектів), якою передбачається дослідницько-пошукова діяльність учнів.

Короткий зміст досвіду: Суть проектного навчання або проектування полягає в досягненні дидактичної мети через детальну розробку навчальної проблеми, яка повинна завершитись реальним практичним результатом (проектом). Вона передбачає «проживання» учнем конкретних ситуацій, подолання труднощів, конструювання. В основу методу покладено ідею, що становить суть поняття «проект», тобто спрямованість на практичний результат, який можна одержати, розв’язуючи проблему. Цей результат можна побачити, осмислити, застосувати в реальній практичній діяльності. Отримуючи реальний практичний результат, учні вчаться самостійно мислити, знаходити й розв’язувати проблеми, залучати до цього знання з різних галузей, уміння прогнозувати результати і можливі наслідки різних варіантів розв’язку, встановлювати причиново-наслідкові зв’язки.

Основні показники результативності:

Досягнення учнів в олімпіадах і конкурсах різних рівнів

Навчальний рік

Всеукраїнські олімпіади з інформатики, інформаційних технологій

МАН

ІІ етап

ІІІ етап

ІV етап

ІІ етап

ІІІ етап

ІV етап

Кількість призерів

2007-2008

2

1

       

2009-2010

1

1

       

2010-2011

2

2

       

2011-2012

4

2

1

1

1

1

2012-2013

5

3

1

1

1

 

2013-2014

4

2

   

1

1

2014-2015

4

3

       

 


 Copyright © 2001-2019, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2019, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.