Система Orphus

Картка обліку об’єктів ГПД: Карпенко Світлана Іванівна

karpenko300

1. Карпенко Світлана Іванівна                              

2. Дата народження: 10 червня 1964 року

3. Освіта: вища

4. Спеціальність за дипломом: біологія і хімія (учитель біології та хімії)

5. Полтавський державний педагогічний інститут ім. В.Г. Короленка, 1987 рік

6. Педагогічний стаж: 30 років                               

7. Місце роботи: Кременчуцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І – ІІ ступенів – ліцей» №30 імені Н.М. Шевченко Кременчуцької міської ради Полтавської області

8. Посада: заступник директора з навчально-виховної роботи

9. Категорія: вища кваліфікаційна категорія

10. Звання: учитель – методист

11. Нагороди:

Грамоти:

- Департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації «За підготовку переможця ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт Малої академії наук України» (наказ Департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації №150 від 09.02.2015);

- Полтавської обласної державної адміністрації, Департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації «За сумлінну багаторічну працю, вагомий особистий внесок у розвиток національної освіти та за підсумками атестації 2015-2016 навчального року» (наказ Департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації №91-ос від 23.05.2016);

- Департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації «За вагомий внесок у становлення та розвиток Полтавського територіального відділення Малої академії наук України» (наказ Департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації №40 від 13.02.2017).

12. Проблеми, над якими працює автор:

  • Розвиток пізнавальної активності учнів та їх нестандартного мислення.
  • Формування розвиненої творчої особистості та ініціативної позиції учнів.
  • Розвиток уміння захищати свої ідеї та переконання, вести дискусію, використовуючи переконливі аргументи та наукові факти.
  • Формування активної життєвої позиції, соціальних і громадських компетентностей.

13. Перелік друкованих робіт:

- «Шкільна програма біології крізь призму формування творчої особистості» журнал «Постметодика» № 6 (115), 2013, с. 42-46;

- розробки уроків біології надруковані в збірці «Кращі уроки Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2012» у номінації «Біологія» / упор. М. М. Бацай. – Чернівці : Букрек, 2012. – 256 с.

Єщенко Марина Миколаївна (КПМ)

yeschenko

Марина Миколаївна Єщенко – старший викладач кафедри педагогічної майстерності 

Освіта: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, факультет філології та журналістики (2006-2011). Навчально-науковий інститут менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», спеціальність «Психологія» (2015-2017).

Фахова діяльність: з 2012 – методист Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського;  2015 – завідувач відділу національно-патріотичного виховання; 2018 – завідувач центру методології та методики формування цінностей. 

 

Підвищення кваліфікаційного рівня:

  • 2013 - сертифікат тренера проекту «Fair Play – Чесна Гра»;
  • 2016 - свідоцтво майстер-тренера швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU».
  • 2017 – сертифікат регіонального тренера Всеукраїнського проекту «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу».
  • 2017 - навчальний візит до Польщі «Управління освітою на місцевому рівні», Опольське воєводство.
  • 2018 - післядипломне стажування “Інноваційний навчальний заклад 21 століття – європейський досвід в рамках LLP моделі Європейської комісії” «Управління освітою на місцевому рівні», м. Лодзь (Польща).
  • Координатор швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU» у Полтавській області.

 

Коло наукових інтересів стосується громадянської освіти; формування та розвитку громадянських компетентностей учителів у системі післядипломної педагогічної освіти; розвитку соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу.

 

Відзнаки та нагороди: грамоти Департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації (2013, 2014, 2015, 2017).

 

Список публікацій:

2018

1.  Єщенко М.М.Розвиток громадянських компетентностей педагогічних кадрів у контексті інтеграції до європейського освітнього простору/ М.М. Єщенко //Project approach and educational innovations in the context of integration into the European education area: the collection of materials of the international scientific and practical conference (March 21, 2018, Lodz) [Electronic resource]. – Poland: Lodz, 2018. – Електрон. текст. – Режимдоступу :http://fef.kneu.edu.ua/ua/depts7/k_bankivskyh_investicij/news_of_department_30/mater_konf_poland_2018//

 

2017

1. Єщенко М.М. Науково-теоретичний аналіз проблеми розвитку самосвідомості вчителя[Електронний ресурс] / М.М. Єщенко // Імідж сучасного педагога. – 2017. – № 6 (175). – Електрон. текст. – Режим доступу : http://isp.poippo.pl.ua/issue/view/7126/showToc.
2. Єщенко М.М. Психологічні особливості розвитку національної самосвідомості вчителів / М.М. Єщенко // Наука і молодь 2017: пріоритетні напрями глобалізаційних змін: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених 19 травня 2017 р. – К.: Навчально-науковий інститут менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 2017. – електрон. опт. диск. – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://umo.edu.ua/materiali-konferencij-nimp.

 

2013-2016

1. Єщенко М.М. Патріотичне виховання в контексті національної ідентичності: взаємодія теорії і практики / М.М. Єщенко // Матеріали Всеукр.наук.-практ. конф. «Сучасні тенденції розвитку декоративно-прикладної творчості у процесі реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді», м. Полтава,28 квіт. 2016 р. / [за заг. ред. проф. В.П. Титаренко.] – Полтава : [б.в/], 2016. – С. 26–27.
2. Єщенко М.М. Проблема патріотичного виховання у контексті національної ідентичності / М.М. Єщенко // Імідж сучасного педагога. – 2014. – № 9 (148). – С. 60–62.
3. Єщенко М. М. Шляхи забезпечення всебічного розвитку учнів у позакласній виховній роботі / М.М. Єщенко // Виховна робота в школі. – 2014. – № 2 (111). – С. 2–6.
4. Єщенко М. М. Всебічний розвиток дітей у виховній роботі /М.М. Єщенко // Позашкільна освіта. – 2013. – № 9 (33). – С. 2–5.

 

Відповідальний за сторінку Єщенко М.М.
Останнє оновлення 1.10.2018

Картка обліку об’єктів ГПД: Куцевол Олена Едуардівна

kutsevol

Інформація про автора досвіду

Прізвище, ім’я, по батькові:     Куцевол Олена Едуардівна

Рік народження:         04.09.1965р.

Освіта: вища, Полтавський державний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка, 1986р.

Фах: вчитель російської мови та літератури

Звання, нагороди:

Грамота Полтавська ОДА, управління освіти і науки, 2006р.

Грамота Полтавська ОДА, головне управління освіти і науки, 2010р.

Грамота Полтавська ОДА, департамент освіти і науки, наказ № 62 від 24.05.2015р.

Посада, місце роботи: вихователь, Решетилівський дошкільний навчальний заклад ясла-садок «Ромашка»

Педагогічний стаж: 30 років

Інформація про методичного працівника, що узагальнював досвід

Прізвище, імя, по батькові: Пасяда Марина Ігорівна

Посада, місце роботи: методист відділу дошкільної, початкової та спеціальної освіти Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського

Інформація про досвід

Тема: Формування життєвої компетентності дошкільників засобами розвивального навчання в ДНЗ.

Мета: розкрити переваги концепції розвивального навчання в роботі зі старшими дошкільниками та продемонструвати методи і прийоми ефективної організації такого навчання.

Короткий зміст досвіду

1. Суть та переваги концепції розвивального навчання.

2. З історії вивчення розвитку пізнавальних вмінь дошкільника.

3. Форми і методи організації самостійної пізнавальної діяльності дітей в процесі розвивального навчання.

4.Приклади використання навчальних ситуацій та практичних завдань за технологією розвивального навчання.

5. Пізнавальні діалоги.

6. Розвивальні ігри та вправи.

7. Лего-конструювання на розвивальних заняттях.

Основні показники результативності

В результаті вивчення досвіду роботи над проблемою розвивального навчання в старшій групі дошкільного закладу ми переконалися у необхідності впровадження розвивального навчання в освітній процес ДНЗ з метою реалізації сучасних концепцій освіти й виховання.

Мету дослідження досвіду Куцевол О.Е. досягнуто, в результаті чого нами: обумовлено, що суттєві зміни в освітньо-виховному процесі ДНЗ неможливі без впровадження ідей розвивального навчання; досліджено в певній мірі проблему необхідності розвивального навчання для виховання самостійних відповідальних творчих особистостей.

У даній роботі ми підтвердили, що при запровадженні розвивального навчання досягаються певні результати:

-         формуються компоненти інтелекту й особистості;

-         спосіб взаємодії вихователь-вихованець позитивно впливає на емоційну сферу дитини (проявляється радість, формується розкутість, самооцінка і т.д., стимул до діяльності);

-         дитина стає активним суб’єктом навчання, а педагог - партнером, а не керівником процесу пізнання.

В процесі роботи над темою ми прийшли до висновків, що розвивальне навчання буде мати успіх, коли:

-         основою розвивального навчання є самостійна пізнавальна діяльність дитини;

-         побудова освітнього процесу проходить за особистісною моделлю взаємодії педагога з дітьми;

-         дітям обов’язково надається свобода вибору діяльності та способу дій, гарантія права на помилку під час самостійного пошуку розв’язку;

-         проявляється повага до ідей і думок вихованців, зникає негативна оцінка їхньої інтелектуальної діяльності;

-         обов’язково створюється ситуація успіху, відбувається підвищення самооцінки дитини у власних очах та очах однолітків, прищеплення смаку до успіху;

-         діти залучаються до колективного, групового та індивідуального пошуку, нестандартних підходів до розв’язання завдань, оригінальних прийомів та способів дій через ігрову інтелектуальну творчу пошукову діяльність;

-         створюється відповідне розвивальне середовище.

Досліджуючи дану тему, ми переконалися також в тому, що успіх в роботі над даною проблемою залежить від майстерності і професіоналізму вихователя, а саме:

  • поваги до дитини;
  • знання особливостей кожної дитини;
  • уміння вибудовувати ланцюжок розвивальних проблемних завдань;
  • уміння утримувати постійний інтерес дітей до нового матеріалу;
  • максимальне сприяння розвитку індивідуальності дитини;
  • уміння ініціювати самостійні відкриття дитини;
  • перебування у постійному творчому пошуку.

Проведена нами робота значно збагатила власний педагогічний досвід, поскільки дана тема у фаховій літературі не розкрита, хоча умови, які б сприяли розвитку пізнавальної активності дошкільників, викладені у Базовому компоненті дошкільної освіти, в чинних програмах і методичних рекомендаціях до них, але об’єктивні, а більше суб’єктивні причини не завжди дозволяють прийти до позитивного результату. Навіть навчальні заклади ще не відійшли від підготовки фахівців з авторитарним стилем спілкування з вихованцями. Але ми впевнені, що саме пізнавальна діяльність дитини (розвивальне навчання) стане фундаментом подальшого становлення особистості.

Картка обліку об’єктів ГПД: Тимошенко Лариса Григорівна

tymoshenko

Інформація про автора досвіду

Прізвище, ім’я, по батькові:     Тимошенко Лариса Григорівна

Рік народження:     07.06.1976 р. н  

Освіта: вища

Фах: учитель початкових класів та вихователь групи продовженого дня.

Учитель української мови і літератури, зарубіжної літератури.

Звання: «Учитель-методист»

Нагороди: Грамота Департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації, Грамота Управління освіти виконавчого комітету Лубенської міської ради

Посада, місце роботи: Лубенська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2,

учитель початкових класів,

Педагогічний стаж: 22 роки

Проблема, над розв’язанням якої працює вчитель:

«Розвиток емоційного інтелекту в учнів початкової школи шляхом поєднання

традиційних форм навчання та інтерактивних технологій»

Перелік друкованих робіт:

- Методичний посібник «Розвиток емоційного інтелекту на уроках математики в початковій школі».

Картка обліку об’єктів ГПД: Ковтун Валентина Миколаївна

kovt300

1. Прізвище, ім’я, по-батькові:

Ковтун Валентина Миколаївна

2. Рік народження:

1968

3. Освіта:

  вища

4. Спеціальність за дипломом:

вчитель хімії та обслуговуючої праці

5. Який навчальний заклад і коли закінчила:

Черкаський державний педагогічний інститут імені 300-річчя возз’єднання України з Росією, 1991 рік

6. Педагогічний стаж:

24 роки

7. Місце роботи, адреса, контактний телефон, електронна адреса:

39601, Кременчуцький навчально–виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня – різнопрофільна гімназія» № 5 імені Т.Г. Шевченка Кременчуцької міської ради Полтавської області, м. Кременчук, пров. Героїв Бреста, 65 тел. (0536)78941, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

8. Посада:

вчитель хімії

9. Кваліфікаційна категорія:

вища категорія

10. Педагогічне, вчене звання, науковий ступінь:

учитель-методист

11. Нагороди:

- грамоти Департаменту освіти виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області

- грамота Департаменту освіти і науки Полтавської облдержадміністрації

12. Проблема, над розв’язанням якої працює автор: Розвиток креативності за допомогою інтерактивних методів на уроках хімії та в роботі з обдарованими дітьми

13. Перелік друкованих робіт:

1. «Фенол» (розробка уроку з хімії) В. М. Ковтун, ст. 87, «Імідж сучасного педагога», 3-4 (52-53) 2005.

2. «Розвиток креативного мислення на уроках хімії за допомогою інтерактивних методів» В. М. Ковтун, «Сучасна середня освіта: інновації, методологія, теорія, практика» Матеріали міжрегіональної науково-практичної конференції ст. 158, 2014, м. Кременчук.

3. «Деякі розміркування над образом природи випускника». – Науково-методичні записки ПОІППО: Самоосвітня компетентність учасників освітнього процесу: актуальні питання теорії та практики. – 2016. Випуск 8. – Полтава – ПОІППО. – 152 с.

4. «Доцільність викладання інтегрованого курсу «Природознавство» в старших класах гуманітарної школи» – Педагогічні засади навчання природознавства в загальноосвітній школі : зб. наук. праць / [ред. кол., головн. ред. В. Р. Ільченко]. – Полтава : ПОІППО, 2017. – Вип. 7. – с. 208.

 


 Copyright © 2001-2018, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2018, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.