Система Orphus

Інклюзивна освіта: нормативно-правова база

- Постанова Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 № 872 {Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 588 від 09.08.2017} «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах».

- Постанова КМУ від 14 лютого 2018 року № 72 «Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 р. N 1096» (внести у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 р. N 1096 "Про встановлення розміру доплати за окремі види педагогічної діяльності" - надбавки вчителям інклюзивних класів).

- Постанова КМУ від 09.08.2017 № 588 “Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»

- Наказ МОН України від 08.06.2018 №609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладі загальної середньої та дошкільної освіти» (на основі якого можна укладати шкільне Положення та писати накази про команду індивідуального супроводу для кожної дитини на інклюзивному навчанні)

- Наказ МОН України від 23.04.2018 №414  «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти» - для закупівлі корекційного обладнання за кошти державної субвенції» (Постанова КМУ від 21.02.2018 №88)

- Лист МОН України від 05.02.2018 року № 2.5-281 (роз’яснення стосовно тривалості уроків в інклюзивних класах та функціональних обов’язків асистента вчителя)

 

 

Відповідальна за зміст сторінки Русіна К.В.

Останнє оновлення 08.02.2019

 


 Copyright © 2001-2019, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2019, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.