Система Orphus

Концептуальна модель рубрикацій

  

Імідж сучасного педагога

 

Всеукраїнський науково-практичний

освітньо-популярний журнал

 

 

 

·         «Точка зору» – суб’єктивна точка зору особистості чи колективу однодумців, яких хвилює проблема освіти; власне судження щодо навчання, виховання та розвитку особистості дитини. Це щира відкритість думок педагога, трибуна гострих дискусій педагогічних працівників на хвилюючі їх теми.

·         «Післядипломна освіта»– нові здобутки післядипломної педагогічної освіти: нові програми, методичні рекомендації, інформація про проведення конференцій, педагогічних акцій тощо.

·  «Педагогічний менеджмент» – висвітлення проблем управлінської діяльності, піднесення ролі освітнього менеджменту та самоменеджменту керівника навчального закладу.

·         «Вища школа» – розкриття концептуальних підходів до професійної підготовки майбутніх учителів.

·         Навчаючи – вчимося» – так говорить народна мудрість. Саме професія педагога потребує навчати інших і все своє життя навчатися самому. Це філософські, педагогічні, психологічні та інші ідеї науковців, які можуть стати інтелектуальною основою для розвитку навчального закладу та особистості педагога.

·         «Досвід зарубіжних країн» – представлення зарубіжного досвіду з проблем педагогіки тощо.

·         «Презентація автора» – це можливість представити свою авторську програму, посібник, монографію тощо. Розкрити та показати свої творчі напрацювання, допомогти іншим скористатися вашими ідеями та впроваджувати їх у своїй педагогічній діяльності.

·  «Орієнтири соціальної педагогіки» – висвітлення різних форм сумісної діяльності педагогів і соціологів; вирішення соціально-педагогічних проблем і творчо-пошуковий процес розвитку соціального захисту учнівської молоді.

·  «Рідні джерела» – це антологія краєзнавства: історико-географічного, літературного, культурологічного, сільськогосподарського тощо. Це любов до рідної землі, що ти плекаєш з дитинства, любов до своїх земляків, що прославили рідний край. Ніщо так не збагачує людину, як її знання про рідний край.

·  «Поради спеціаліста» – представляє матеріали різних спеціалістів, які мають безпосереднє відношення до сучасного навчального закладу: психологів, логопедів, лікарів та ін.

·  «Калейдоскоп мов»це матеріали з української, англійської, російської мов, які викладаються в навчальних закладах України.

·  «Режисура уроку»дає можливість продемонструвати режисерські здібності педагога щодо побудови сучасного уроку. Це методи, прийоми та нові форми занять. Це уроки творчості з новою неповторною режисерською їхньою постановою.

·  «Шкільна родина» – висвітлення позакласної та позашкільної роботи з дітьми. Це позиція педагогів, учнів та їхніх батьків щодо виховання. Це незвичайні сценарії напруженої творчої роботи найкращих освітян.

Крім того, журнал має змінні рубрики: «Професійна освіта», «Педагогічна вітальня», «Творчий портрет», «Журнал у журналі», «Талан-доля юних»; «Вінок митців та мисткинь»; «Імідж-реклама», «Імідж-інформація», «Книжковий хіт-парад».

Також редакція журналу передбачає динамічність, введення нових рубрик, якщо це відповідатиме запитам читацької аудиторії.

 Відповідальна за зміст сторінки Н.І.Білик
Останнє оновлення 20.
04.2012

 

 


 Copyright © 2001-2019, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2019, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.