Система Orphus

Картка обліку об’єктів ГПД: Шульга Валентина Михайлівна

shulga300 

Прізвище, ім’я, по-батькові: Шульга Валентина Михайлівна

Рік народження: 1965

Освіта: Полтавський державний педагогічний інститут імені В. Г. Короленка, 1987 рік

Фах: учитель математики та фізики

Звання, нагороди: вчитель методист

Грамоти:

-         департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації (січень 2016 р., травень 2016 р.)

Подяки:

-                     ПОІППО ім. М. В. Остроградського (лютий 2010 р., жовтень 2010 р., червень 2013 р., жовтень 2014 р.)

-                     Міністерства освіти і науки України (травень 2016 р., липень 2017 р.)

Педагогічний стаж: 16 років

Посада, місце роботи: вчитель інформатики Полтавської обласної гімназії-інтернату для обдарованих дітей імені А.С.Макаренка Полтавської обласної ради

Адреса: 38701, Полтавський район, с. Ковалівка,

Телефони: (0532) 55-67-30, 55-67-34. e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Інформація про методичного працівника, що узагальнив досвід

Прізвище, ім’я, по-батькові: Шостя Світлана Петрівна

Посада, місце роботи: методист відділу природничо-математичних дисциплін, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського


Інформація про досвід

Тема досвіду: Підвищення якості навчального процесу з інформатики шляхом практичної спрямованості курсу

Мета: формувати предметні компетентності учнів у практичній діяльності, сприяти розвитку інтелектуальних здібностей, створювати сприятливі умови для інтенсифікації навчальної діяльності учнів і вчителя за допомогою інноваційних педагогічних технологій

Короткий зміст досвіду: Використовуючи принцип практичної спрямованості навчання, шляхом творчого пошуку вчитель розвиває творчість учнів і реалізує її у вигляді участі школярів у проектах, творчих і дослідницьких роботах; виховує особистість, яка у житті буде творити на благо людства.

Для реалізації теми учитель на уроках застосовує різні форми і методи навчання:

  • Інтерактивні, які є системою правил взаємодії вчителя та учнів у формі навчальних ігор та ситуацій, що забезпечує педагогічно ефективне пізнавальне спілкування; важливі для формування компетентності продуктивної творчої діяльності.
  • Метод проектів – у його основі лежить дослідницька і творча діяльність, він дає можливість учням найбільш яскраво проявити свої здібності, розкрити своє світовідчуття, відкрити для себе щось нове, презентувати результат своєї творчої діяльності. А широкі можливості сучасного програмного забезпечення дозволяють підходити до роботи творчо і нестандартно.
  • Робота у малих групах використовується, коли потрібно вирішити проблему, із якою важко впоратися індивідуально, коли є інформація, досвід, ресурси для взаємного обміну, коли одним із очікуваних результатів є одержання навичок роботи в команді. Надає всім учасникам можливість діяти, відпрацьовувати навички співробітництва, міжособистісного спілкування.
  • Творчі (проблемні) завдання потребують від учасників не звичайного відтворення інформації, а творчості, оскільки містять у своїх умовах елемент невідомості і мають зазвичай кілька відповідей на поставлене запитання.

Ці та інші форми і методи підвищують рівень засвоєння матеріалу, розвивають творчість дітей, дають змогу учням оволодіти життєтворчою компетенцією – однією із найважливіших компетенцій особистості, яка забезпечує здатність самостійно, свідомо й творчо визначати (творити) і здійснювати власне життя.

Основні показники результативності:

Досягнення учнів в олімпіадах і конкурсах різних рівнів

Всеукраїнські учнівські олімпіади з інформатики, інформаційних технологій

Навчальний рік

 

ІІІ етап

ІV етап

2013-2014

ІІ місце – 2 учні,

ІІІ місце – 1 учень

ІІІ місце – 1учень

2014-2015

І місце – 2 учні,

ІІІ місце – 4 учні

І місце – 1 учень,

ІІІ місце – 1 учень

2015-2016

І місце - 1 учень,

ІІ місце - 2 учні,

ІІІ місце - 3 учні

-

2016-2017

І місце - 1 учень,

ІІ місце - 2 учні,

ІІІ місце - 1 учень

ІІІ місце – 1 учень

Обласний чемпіонат з інформаційних технологій

2013-2014

І місце – 1 учень,

ІІ місце – 2 учні

2014-2015

І місце – 2 учні,

ІІ місце – 1 учень,

ІІІ місце – 3 учні

2015-2016

І місце – 2 учні,

ІІ місце – 5 учнів,

ІІІ місце – 2 учні

Обласний конкурс з інформаційних технологій

2013-2014

ІІІ місце – 2 учні

Номінація «Офіс-менеджмент»

2014-2015

І місце – 1 учень

ІІ місце – 1 учень

ІІІ місце – 1 учень

Номінація «Офіс-менеджмент»

Номінація «Програмування»

Номінація «Офіс-менеджмент»

2015-2016

І місце – 2 учні

Номінація «Офіс-менеджмент»

2016-2017

ІІ місце – 1 учень

Номінація «Офіс-менеджмент»

Обласна інтернет-олімпіада з інформатики

2013-2014

ІІІ місце – 1 учень

2014-2015

ІІІ місце – 2 учні

2016-2017

ІІІ місце – 2 учні

Дистанційний турнір з інформаційних технологій для учнівської молоді

2014-2015

ІІІ місце – 2 учні

Всеукраїнська інтернет-олімпіада
з інформаційних технологій

2015-2016

1 учасник фінального етапу

2016-2017

ІІІ місце – 1 учень

 


 Copyright © 2001-2019, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2019, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.