Система Orphus

Картка обліку об’єктів ГПД: Горошко Тетяна Віталіївна

ho300

 Прізвище, ім’я , по батькові: Горошко Тетяна Віталіївна

Освіта: вища

Спеціальність за дипломом: російська мова і література. Психологія

Звання, нагороди: педагогічне звання: «Практичний психолог-методист»; Почесна грамота Міністерства освіти і науки України (№ 109205);

Почесна грамота виконавчого комітету Полтавської міської ради (2006 р.); Почесна грамота обласної державної телерадіокомпанії «ЛТАВА», радіо «ВАША ХВИЛЯ» (2008 р.); Почесна грамота Головного управління освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації (2008 р.); Почесна грамота виконавчого комітету Полтавської міської ради (2009 р.); Подяка Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського (2011 р.); Подяка кафедри психології Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г.Короленка (2017 р.); Подяка авторки наукового видання// Олена Стрельник. Турбота як робота: материнство у фокусі соціології. Монографія. – Київ: Критика, 2017 [КНУ ім. Т.Шевченка; факультет соціології]. – 288 с. Подяка міського голови (2017 р.).

Посада: завідувач центру практичної психології і соціальної роботи міського методичного кабінету управління освіти виконкому Полтавської міської ради.

Місце роботи, адреса, контактний телефон: м. Полтава, вул. Івана Мазепи, 27а,  т.630680

Педагогічний стаж: 24  р. 9 міс.

 

Інформація про досвід

Тема: «Система роботи завідувача центром практичної психології і соціальної роботи з підвищення рівня психологічної компетентності керівників закладів освіти».

Мета: проаналізувати підходи до організації діяльності з проблеми підвищення рівня психологічної компетентності керівників закладів освіти.

Короткий зміст досвіду: проаналізовано теоретичне підґрунтя проблеми, зокрема, щодо змісту та структури психологічної компетентності керівників закладів освіти; визначено основні методичні підходи до шляхів її формування; представлено практику організації роботи з керівниками навчальних закладів м. Полтави.

Основні показники результативності: наявність у керівників закладів освіти мотивації до саморозвитку; набуття та удосконалення навичок рефлексії; поступове зростання рівня психологічної компетентності керівників закладів освіти; зростання ефективності управлінської діяльності.

 


 Copyright © 2001-2019, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2019, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.