Система Orphus

Картка обліку об’єктів ГПД: Наріжна Валентина Анатоліївна

 narizhna

1.Прізвище, ім’я, по батькові: Наріжна Валентина Анатоліївна

2. Рік народження: 1965

3. Освіта: вища (2)

4. Спеціальність за дипломом: 1) учитель російської мови і літератури, 2) психолог, практичний психолог в системі освіти.

5. Який навчальний заклад і коли закінчила: 1) ПДПІ ім..В.Г.Короленка,1986; 2) ХДПІ

ім. Г.С. Сковороди, 1993.

6. Педагогічний стаж: 29/22

7. Місце роботи, адреса, контактний телефон: центр практичної психології і соціальної роботи відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Кременчуцької районної державної адміністрації , м. Кременчук, вул. Леніна, 14/23, (05366) 2-53-91 0939184568, 0507833810

Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

8. Посада: директор центру практичної психології і соціальної роботи відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Кременчуцької районної державної адміністрації.

9. Кваліфікаційна категорія: вища

10. Педагогічне, вчене звання, науковий ступінь: ---

11. Нагороди:-----

12. Проблема, над розв’язанням якої працює вчитель: Запровадження циклограм діяльності психологічної служби в практику діяльності практичних психологів і соціальних педагогів шляхом застосування інноваційних технологій.

13. Перелік друкованих робіт:за останні 3 навчальних роки (всі в електронному варіанті)

Бібліографічний опис розробки 2012-2013 н. р.

Анотація

1.

Наріжна В.А. «Фізіологічна готовність дитини шостого року життя до навчання у школі», - Кременчук: РЦППСР, 2012

Розробка містить матеріал, в якому систематизовано теоретичний та діагностичний матеріал щодо фізіологічної готовності дитини 5 років до навчання у школі

2.

Наріжна В.А. «Готовність дитини шостого року життя до навчання у школі», - Кременчук: РЦППСР, 2012

Розробка містить матеріал, в якому систематизовано теоретичний та діагностичний матеріал щодо готовності дитини 5 років до навчання у школі

3.

Наріжна В.А. «Соціально-психологічний супровід навчально-виховного процесу у світлі співпраці практичного психолога і соціального педагога. Спільна корекційна та прогностична діяльність», - Кременчук: РЦППСР, 2012

Розробка містить матеріал, в якому систематизовано теоретичний та діагностичний матеріал щодо соціально-психологічного супроводу навчально-виховного процесу у Кременчуцькому районі

4.

Наріжна В.А. «Соціально-психологічний супровід атестаційного процесу в Кременчуцькому районі», - Кременчук, РЦППСР, 2012

Розробка містить матеріал, в якому систематизовано теоретичний та діагностичний матеріал щодо соціально-психологічної діагностики педагогічних працівників, що атестуються та участі практичного психолога і соціального педагога в атестаційному процесі.

5.

Наріжна В.А. «Діяльність практичного психолога в консультпункті ЗНЗ по підготовці до школи дітей шостого року життя»

Розробка містить матеріал, в якому систематизовано теоретичний та діагностично-корекційний матеріал щодо соціально-психологічної діагностики дітей шостого року життя та підготовки їх до навчання у школі.

Бібліографічний опис розробки 2013-2014

Анотація

1.

«Використання психологом мікронавичок у процесі інтерв’ю»,- Кременчуцький р-н, 2014

Методичні рекомендації для психологів, що надають допомогу учасникам навчально-виховного процесу у зв’язку із складною соціальною ситуацією в країні.

2.

Наріжна В.А. «Соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу у світлі співпраці соціального педагога і соціального фахівця сільської ради. Спільна корекційна та прогностична діяльність», - Кременчук: РЦППСР, 2013

Розробка містить матеріал, в якому систематизовано теоретичний та діагностичний матеріал щодо соціально-педагогічного супроводу навчально-виховного процесу у Кременчуцькому районі

4.

Наріжна В.А. «Соціально-психологічний супровід навчально-виховного процесу в Кременцуцькому районі», - Кременчук, РЦППСР, 2014

Розробка містить матеріал, в якому систематизовано теоретичний та діагностичний матеріал щодо соціально-психологічної діагностики та коментарі до циклограми діяльності психологічної служби Кременчуцького району

5.

Наріжна В.А. «Психологічний супровід навчально-виховного процесу дітей шостого року життя в ДНЗ Кременцуцького району», - Кременчук, РЦППСР, 2014

Розробка містить матеріал, в якому систематизовано теоретичний та діагностичний матеріал щодо психологічної діагностики та коментарі до циклограми діяльності психологічної служби в старшій групі ДНЗ Кременчуцького району

Бібліографічний опис розробки 2014-2015 н. р.

Анотація

1

Соціально-психологічний супровід навчально-виховного процесу в ДНЗ та ЗНЗ району шляхом удосконалення фахового інструментарію та циклограм діяльності психологічної служби у співпраці з організаціями і установами, що займаються питаннями навчання, виховання та соціального захисту дітей за допомогою нових IT-технологій

Методичка містить основні циклограми діяльності психологічної служби Кременчуцького району в ЗНЗ та ДНЗ та основний інструментарій практичного психолога і соціального педагога

2

Методичні рекомендації для психологів, що надають допомогу учасникам навчально-виховного процесу у зв’язку із складною соціальною ситуацією в країні

В розробці описані окремі форми роботи з дітьми вимушених мігрантів

3

Методичні рекомендації для психологів, що надають допомогу психологам військкоматів в рамках мобілізації

В розробці описані форми роботи з мобілізованими за допомогою методики «Адаптивність 2000»

4

Методичні рекомендації для психологів, що надають допомогу учасникам навчально-виховного процесу з дітьми, що втратили батьків під час проведення АТО»

В розробці описані окремі форми роботи з дітьми, що втратили батьків під час проведення АТО

Картка обліку об’єктів передового педагогічного досвіду

Інформація про автора досвіду

Прізвище, ім’я, по батькові: Наріжна Валентина Анатоліївна

Рік народження: 1965

Освіта, рік закінчення: 1) ПДПІ ім. В.Г.Короленка,1986; 2) ХДПІ ім. Г.С. Сковороди, 1993.

Фах: 1) учитель російської мови і літератури, 2) психолог, практичний психолог в системі освіти.

Звання, нагороди: -----

Посада, місце роботи: директор центру практичної психології і соціальної роботи відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Кременчуцької районної державної адміністрації

Електронна адреса:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Педагогічний стаж: 29/22

Інформація про методичного працівника, що узагальнював досвід

Прізвище, ім’я, по батькові: Cамойлюк О.М.

Посада, місце роботи: методист центру практичної психології і соціальної роботи ПОІППО

Інформація про досвід

Тема: «Особливості діяльності психологічної служби системи освіти на основі циклограм»

Мета: вивчити досвід роботи Наріжної В.А. з метою поширення його серед працівників психологічної служби системи освіти Полтавської області.

Короткий зміст досвіду:

  1. Розглянуто види роботи працівників психологічної служби загальноосвітнього навчального закладу, визначено зони компетенції соціального педагога та практичного психолога.

  2. Діяльність психологічної служби ЗНЗ розглядається на основі річної циклограми. Увага у цій моделі спрямована на: вивчення та визначення траєкторії розвитку учнів з девіантною поведінкою, організації сприятливого для них розвиваючого корекційного середовища; психологічний супровід педагогічних працівників, які атестуються.

3. Психолого-педагогічний супровід учасників навчально-виховного процесу має такі етапи: виявлення дітей (учнів) схильних до девіантної поведінки, оформлення соціального паспорту класу, навчального закладу. Діяльність соціального педагога та практичного психолога на виконання спільних завдань: визначення характеру проблем кожної дитини (у тому числі в сімейному оточенню), особливостей навчальних досягнень учня, стану психофізіологічного розвитку кожної дитини (діагностика психолога); визначення місця учня у класному колективі та вивчення характеру міжособистісних взаємин учнів; вивчення їх інтересів, здібностей, схильностей; супровід дитини в соціальному оточенні поза межами навчального закладу.

Основні показники результативності:

1. Має перспективи у подальшому застосуванні.

2. Систематизує обсяг роботи, який необхідно виконати впродовж року практичним психологам та соціальним педагогам навчальних закладів.

3. Допоможе працівникам психологічної служби у плануванні комплексного психолого-педагогічного супроводу всіх учасників навчально-виховного процесу.

 

Завантажити матеріали

 


 Copyright © 2001-2019, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2019, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.