Система Orphus

Картка обліку об’єктів ГПД: Чоповенко Наталія Володимирівна

Інформація про автора досвіду

Прізвище, ім’я, по-батькові:Чоповенко Наталія Володимирівна

Рік народження: 1970

Освіта: вища

Фах:учитель біології

Звання, нагороди: звання «старший учитель»

Нагороди: грамота ГУОН Полтавської обласної державної адміністрації (2010р.), грамота управління освіти виконкому Полтавської міської ради (2011, 2012, 2013, 2014, 2015рр.), грамота Полтавської обласної державної адміністрації Департаменту освіти і науки (2013р), подяка Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді (2010 р.).

Педагогічний стаж: : 23 років

Посада, місце роботи: вчитель біології, екології, основ здоров’я, природознавства, Захисту Вітчизни Полтавської гімназії №33

Адреса: 36000 Полтавська обл., м.Полтава, вул..Героїв Сталінграду,20., Полтавська гімназія №33

Інформація про методичного працівника, що узагальнив досвід

Прізвище, ім’я, по-батькові:

Посада, місце роботи: методист відділу природничо-математичних дисциплін, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського

Інформація про досвід

Тема:«Інтегрований підхід у викладанні шкільних курсів «біологія»та

«екологія» з використанням активних методів навчання.

Мета: дати цілісне уявлення про довкілля, сприяти підвищенню розумової активності школярів, забезпечити самовираження, самореалізацію, розвитокгармонійної особистості з притаманними їй загальнолюдськими цінностями.

Короткий зміст досвіду: Наталія Володимирівна поглиблено розкриває значення предмета, використовуючи принципи науковості, логічності, проблемності, самостійності, вміє виділити у змісті навчального матеріалу пріоритетні світоглядні поняття та ідеї.

Значну увагу учитель приділяє формуванню експериментально-практичних умінь і навичок учнів під час проведення лабораторних та практичних занять, максимально враховує індивідуальні інтереси і здібності дітей, різний ступінь готовності до вивчення курсу біології, вчить учнів спостерігати, пояснювати, порівнювати, робити висновки, узагальнювати і застосовувати знання на практиці.

Педагог своєю діяльністю намагається виховати молоде покоління, яке матиме глибокі теоретичні знання, навички науково-дослідницької роботи, вмітиме нестандартно мислити, розумітиме цінність навколишнього середовища і бережно ставитиметься до нього, буде здатним активно діяти у мінливих умовах сьогодення.

Систематична робота з обдарованими дітьми формує інтерес дітей до біології і, як результат, кожного року учні отримують перемоги на міському та обласному етапі олімпіад та конкурсів.

Любов до дітей та професійна майстерність дозволяють Наталії Володимирівні зробити навчання цікавим, посильним для учнів і успішно-результативним.

Основні показники результативності:

Досягнення учнів в олімпіадах і конкурсах різних рівнів

 

олімпіади

Конкурс-захист МАН

ІІ етап

ІІІ етап

І етап

ІІ етап

 

2015-2016

1 м(екол) 11кл

3м (біол.) 8кл

-

-

-

2014-2015

2м(екол) 10кл

1м (біол.) 8кл 2м (біол.) 11кл

2 м(екол) 10кл

3м (біол.) 8кл

1 м (екол) 10кл

-

2013-2014

2м (біол.) 10кл

3м (біол.) 10кл

1 м (екол) 9кл

2 м (екол) 9кл

2012-2013

1 м (екол) 11кл

1м (біол.) 11кл

1 м (екол) 11кл

2м (біол.) 11кл

1 м (екол) 11кл

3м (валеол.) 11кл

1м (екол) 11кл

2м(валеол) 11кл

2011-2012

2м (екол) 10кл

3 м (екол) 10кл

1м(екол) 10кл

1м (валеол.)11кл

2м(екол) 10кл

3м(валеол) 11кл

2010-2011

   

1м(аграр.наук) 11кл

2м (аграр.наук) 11кл

 


 Copyright © 2001-2019, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2019, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.