Система Orphus

Картка обліку об’єктів ГПД: Федоряка Валентина Миколаївна

 fedoriaka

Прізвище, ім’я, по батькові:

Федоряка Валентина Миколаївна

Рік народження: 1964.

Освіта: вища.

Фах:учитель математики та фізики

Звання, нагороди:«спеціаліст вищої категорії», «учитель-методист»

грамоти районного відділу освіти, 2002 р.; ПОІППО ім.М. В. Остроградського, Головного управління освіти і науки Полтавської облдержадмінстрації, 2009 р.; Подяка ПОІППО ім. М. В. Остроградського, 2012 р.; Диплом переможця ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року”, 2012 р., грамоти районного відділу освіти Миргородської РДА, 2012 р.; Диплом Центрального оргкомітету Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року», 2012 р.

Посада, місце роботи: учитель математики та фізики, класний керівник Трудолюбівської ЗОШ І-ІІІ ст.. Миргородського району Полтавської області.

Педагогічний стаж: 29 років.

Інформація про методичного працівника, що узагальнював досвід

Прізвище, ім’я, по батькові:Романенко Анжела Михайлівна

Посада, місце роботи: методист відділу методики виховання Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського.

Інформація про досвід

Тема досвіду: Інтерактивні засоби виховання, метод проектування колективної творчої справи, виховна система класу

Мета досвіду: удосконалення змісту методичної роботи щодо проведення інноваційних форм виховної діяльності на рівні класного колективу

Короткий зміст досвіду:

Виховна проблема: виховання через діяльність: значущу, побудовану на інтересах дітей, яка дає позитивне враження і результати. Класний керівник – рівноправний і зацікавлений учасник спільної діяльності.

Реалізація виховної проблеми здійснюється через: створення системи самоврядування в класі; створення традицій в класі; створення умов для розвитку творчих здібностей кожного учня: відкриття дітей для світу і світу для дітей.

Основні показники результативності: Високий рівень організованості класного колективу (дисциплінованість, налагодженість роботи учнівського самоврядування, згуртованість, ініціативність учнів, відсутність деструктивних лідерів). Клас має виражену індивідуальність. Висока навчальна мотивація учнів класу. Різноманітність позаурочного життя класу, 100% зайнятості в позаурочній діяльності.

Впровадження даного досвіду дозволяє виявляти, розвивати обдарованих, талановитих дітей. Серед творчих надбань учнів –перемоги на районних та обласних конкурсах, публікації в періодичних виданнях району, області, України.

Методичний працівник, що узагальнював досвід Романенко А.М.

(підпис)

Автор досвіду Федоряка В.М.

(підпис)

 


 Copyright © 2001-2019, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2019, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.