Система Orphus

Картка обліку об’єктів ГПД: Білан Оксана Григорівна

 Інформація про автора досвіду

Прізвище, імя, по батькові: Білан Оксана Григорівна

Рік народження: 07.06.1978

Освіта: вища, Ніжинський державний педагогічний університет

імені М.В.Гоголя, 2001р.

Фах: учитель української мови й літератури

Звання, нагороди:

  1. Грамота Головного управління освіти та науки Полтавської обласної державної адміністрації, 2009р., 2012 р.
  2. Грамота Полтавської Полтавської обласної державної адміністрації за успіхи в організації результативної роботи обласної краєзнавчої експедиції «Історія міст і сіл Полтавщини», 2006р.
  3. Грамота Полтавської Полтавської обласної державної адміністрації за успіхи в організації результативної роботи Всеукраїнської туристсько-краєзнавчої експедиції «Краса і біль України», 2006р.
  4. Грамота Управління освіти виконавчого комітету Лубенської міської ради, 2011р.
  5. Грамота Виконавчого комітету Лубенської міської ради, 2012р.
  6. Подяка Полтавського територіального відділення Малої академії наук України за наукове керівництво роботою учасника обласної науково-практичної конференції «Пізнання історичної минувшини в іменах – підгрунтя нації», 2012р., 2013р.,2013р., 2014р.

Посада, місце роботи: учитель-методистм.Лубни, Лубенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №6, вул. Монастирська ,36

Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Педагогічний стаж: 15 років

Інформація про методичного працівника, що узагальнював досвід

Прізвище, імя, по батькові: Коваленко Ольга Павлівна

Посада, місце роботи: методист відділу гуманітарних дисциплін Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім.М.В.Остроградського

Інформація про досвід

Тема: Формування емоційного інтелекту на уроках української мови й літератури

Мета: Аналіз значущості створення сприятливого мікроклімату на уроках української мови й літератури, особливо в середній ланці школи, представлення форм, прийомів та засобів організації навчально-виховного процесу, що впливають на атмосферу уроків словесності в середній школі та комфорт учнів, формують їх емоційний інтелект.

Короткий зміст досвіду:

Поняття емоційного інтелекту визначається як «здатність розуміти власні почуття, контролювати сплески емоцій; уміння ухвалювати правильні рішення і залишатись у спокої, оптимістично оцінюючи складну ситуацію».

Рівень емоційного інтелекту є важливим засобом успішної самореалізації особистості. Для практичного вирішення проблеми учителем розроблено дидактичний матеріал «Творчі завдання. Ситуації для розвитку творчої уяви та емпатії учнів».Виконання цих вправ удосконалює вміння дітей розпізнавати власні емоції та розповідати про них іншим.

Емоційний інтелект впливає на життєві компетентності особистості.

У забезпеченні творчої співпраці важливу роль відіграє емоційне налаштування на початку, підтримування позитиву під час уроку та рефлексія настрою наприкінці.

Реалізуючи цю проблему, учитель враховує систему вправ на кожному етапі уроку:

Етап уроку Укрїнська мова Українська література
На початку уроку «Тепло душі»«Якого кольору краплина дощу?» Смайли«Веселковий настрій»Повчальні історії
Під час вивченння нового матеріалу «Усі ми рівні»Ігри кокології«Кожен – неповторність»«Розмалюй чашку» «Очі – дзеркало душі»«Розбите серце»Афірмації
Під час закріплення матеріалу «У мене найкраще виходить»«Ти молодець, тому що… » «Квітка знань»«Дякую тобі за…»«Долонька знань»
Під час контролю знань «Щирі побажання»«Зоряний куліш»Сугестії «Почуття поета»ПритчіСаморефлексія почуттів

Велику роль на початку чи наприкінці уроку відіграють притчі, легенди, розповіді про власні спостереження тощо. Вдало дібрані, вони налаштовують школярів на потрібний лад.

Учитель навчає дітей створювати афірмації— твердження, що допомагають змінити наш спосіб мислення і сформувати майбутнє, до якого ми прагнемо. Наприклад: «Я дорожу своїм життям. Я роблю вибір на користь здорового способу життя. Я знаю про профілактику інфекційних захворювань».

З метою розвитку та підвищення в учнів рівня позитивних емоцій, кожен учень має папку успіху «Хвилини радості і щастя мить…», куди збирає не лише свої досягнення з української мови та літератури, а й грамоти, власні твори – усе, чим може пишатися.

Епіграфом творчих досягнень школярів є слова: «Мої маленькі перемоги – в майбутньому легкі дороги», які, власне, й визначають важливість кожної дрібнички під час навчання української мови та літератури.

Основні показники результативності:

  Кількістьучнів Середній рівень Достатній рівень Високий рівень
2014        
Укр.мова 105 11 51 43
ДПА 30 - 14 16
Укр. літ. 105 6 31 61
2015        
Укр..мова 88 9 45 34
ДПА 72 10 37 25
Укр.літ 103 4 28 71

 


 Copyright © 2001-2019, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2019, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.