Система Orphus

"Впровадження здоров'язбережних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу як умова формування культури здоров'я учнів" на базі загальноосвітньої школи № 12 м. Кременчука Полтавської області

Про перебіг та результати дослідно-експериментальної роботи за темою "Впровадження здоров'язбережних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу як умова формування культури здоров'я учнів" на базі загальноосвітньої школи N 12 м. Кременчука Полтавської області на 2009 - 2014 рр.

Протягом 2009 – 2013 рр. педагогічним колективом ЗОШ № 12 м. Кременчука проведено дослідно-експериментальну роботу Всеукраїнського рівня "Впровадження здоров'язбережних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу як умова формування культури здоров'я учнів",  (наказ Міністерства освіти і науки № 886 від 22.09.2009р.).
Зміст і базові положення експериментального дослідження викладено у «Реєстраційному паспорті навчальних закладів, що ведуть дослідно-експериментальну  роботу на Всеукраїнському рівні», Наказі про започаткування та наукових звітах про проведення дослідно-експериментальної роботи, розміщених на сайтах Міністерства освіти та Інституту інноваційних технологій та змісту освіти України.
Протягом експерименту у школі створено модель впровадження здоров'язбережних технологій у ЗНЗ, в якій визначені: структура управління здоров’язбережним процесом в навчальному закладі; здоров’язбережні компетентності учителя школи; шляхи формування культури здоров'я учнів загальноосвітнього навчального закладу, психологічного супроводу Школи сприяння здоров'ю, індивідуалізації фізичного виховання в спеціальних медичних групах, тощо.
З метою поширення досвіду експериментальної діяльності, 7 травня 2014 року  на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 м. Кременчука відбувся обласний науково-практичний семінар «Ефективність експериментальної діяльності  навчальних закладів: досвід роботи ЗНЗ № 12 м. Кременчука з впровадження здоров’язбережних технологій та превентивного виховання». Читати далі Новини ПОІППО
Методичні розробки з теми експерименту розміщені на сайті ПОІППО у розділі «Інноваційна та експериментальна робота».

 

 Відеосюжет про перебіг експерименту "Впровадження здоров'язбережних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу як умова формування культури здоров'я учнів"

 

 

Відеосюжет ТРК «Візит», м. Кременчук «Про обласний науково-практичний семінар «Ефективність експериментальної діяльності  навчальних закладів: досвід роботи ЗНЗ № 12 м. Кременчука з впровадження здоров’язбережних технологій та превентивного виховання», 7 травня, 2014 року.

 

Методичні розробки з теми експериментальної роботи


1.    Івановський С. Інноваційні зміни в системі роботи школи // Завуч. – 2009. – № 34 (435). – С. 2-3 
2.    Кійло О. Методична робота як проект (в умовах експерименту). Кременчук. – 2010. – с. 36.
3.    Кійло О.  Дослідження ефективності творчої діяльності вчителів у впровадженні здоров’язбережних технологій у навчально-виховний процес // Завуч. – 2009. – № 34 (435). – С. 12-13.
4.    Кійло О.  Елементи використання здоров’язбережних технологій у навчально-виховному  процесі. Завуч. –  2009. – № 34 (435). – С. 13-14.
5.    Кійло О. Слово надії про «Надію» //  Управління освітою. – 2007. – № 9 (14). – С.7-11.
6.    Кійло О. Друге слово надії про «Надію». Педагогічні засади шкільного соціально-реабілітаційного центру «Надія» // Управління освітою. – 2008 – № 11 (179). – С. 19-26.
7.    Інклюзивна освіта // Завуч. – 2008. – № 19-20 (449-350). – С. 43-49.
8.    Кійло О. Паспорт здоров’я // Завуч. – 2008. – № 19-20 (449-350). – С. 41.
9.    Кійло О. Робота школи спрямована на позитивну мотивацію до здорового способу життя. (Планування роботи з науково-методичної проблеми. Концепція розвитку ЗНЗ. Шкільна цільова програма ЗСШ № 12 «Здорова дитина – майбутнє нашої країни». Педагогічні засади шкільного соціально-реабілітаційного центру «Надія». Волонтерський рух // Завучю – 2008. – №19-20 (349-350). – С. 17-40.
10.    Кійло О. Шляхи впровадження проектної технології як ефективного засобу формування культури здоров’я школярів // Завуч. – 2009. – № 34 (400).
11.    Никифоренко О. Компетентнісний потенціал проектної діяльності в школі // Завуч. – 2009. – № 34 (435). С. 3.
12.    Рибалка О. Метод проектів у сучасних умовах // Завуч. – 2009. – № 34 (435). – С. 4-5.
13.    Гуріненко Н. Проект: кроки реалізації // Завуч. – 2009. – № 34 (435). – С. 5-6.
14.    Кійло О. Казка «Жив собі директор…»// Завуч. – 2009. – № 34 (435).
15.    Семашко Т. Принципи застосування засобів лікувальної фізкультури в школі // Завуч. – 2009. – № 34 (435). – С. 15-16.
16.    Кійло О.  Наукове товариство учнів. Компетентнісно-діяльнісна модель УНТ // Завуч. – 2010. – № 22-24 (424-426). – С. 32-60.
17.    Гуріненко Н., Рибалка О. Виховувати бажання бути  здоровим // Завуч. – 2010. – №34(436).
18.    Лапіна Н. Інсайт. Особистісно зорієнтований тренінг розвитку креативності та упевненості старших школярів, схильних до наукової і творчої роботи // Завуч. – 2010. – № 22-24 (424-426) С. 62-73.
19.    Кійло О. Здоров'язбережні аспекти сучасного уроку // Завуч. – 2010. – №34(436). – С. 3-8.
20.    Виховання культури здоров’я учнів через впровадження здоров’язбережних технологій навчання. // Завуч. – 2010. – №34(436). – С. 8-11.
21.    Кійло О. Здоров’язбережні технології: формування здорового способу життя учнів. Завуч. – 2012. – № 24 (498). – С. 15-20.
22.    Івановський С., Рибалка О., Кійло О. , Гуріненко Н. Здорова дитина – майбутнє країни // Директор школи. – 2009. – №36(564). – С. 4-27

 

 


 Copyright © 2001-2019, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2019, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.