Система Orphus

Вітаємо на сайті Полтавського ОІППО!

 fasad500

Новини ПОІППО

Новини районів (міст)

Відділ природничо-математичних дисциплін та технологій

НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ВІДДІЛУ
ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ТА ТЕХНОЛОГІЙ

Відділ природничо-математичних дисциплін та технологій функціонує як структурний підрозділ ПОІППО і здійснює організаційну, координуючу, науково-методичну діяльність щодо реалізації в Полтавській області державної освітньої політики з питань викладання навчальних предметів:
• математика, алгебра, геометрія, алгебра і початки аналізу (освітня галузь «Математика»);
• біологія, географія, фізика, астрономія, хімія (освітня галузь «Природознавство»);
• економіка (освітня галузь «Суспільствознавство»);
• основи здоров’я (освітня галузь «Здоров’я і фізична культура»);
• інформатика, трудове навчання, технології та креслення (освітня галузь «Технології»).

Працівники відділу працюють над темою «Підвищення професійної компетентності вчителів природничо-математичних дисциплін в умовах оновлення змісту освіти».

Працівники відділу природничо-математичних дисциплін та технологій працюють над вирішенням наступних завдань:
• забезпечення науково-методичного супроводу викладання предметів освітніх галузей «Математика», «Природознавство», «Суспільствознавство», «Здоров’я і фізична культура», «Технології» (математика, біологія, географія, фізика, астрономія, хімія, інформатика, основи здоров’я, економіка, трудове навчання, технології та креслення);
• науково-методичне забезпечення курсів підвищення кваліфікації вчителів;
• упровадження у навчально-виховний процес інноваційних перспективних педагогічних технологій;
• вивчення та поширення передового педагогічного досвіду та педагогічних інновацій шляхом проведення організаційно-методичних і масових заходів;
• організація безперервної освіти вчителів шляхом залучення їх до участі у конференціях, семінарах, конкурсах, спеціальних дослідницьких групах;
• органiзацiя та участь в апробацiї нової навчальної літератури;
• надання методичної та організаційно-консультативної допомоги педагогам області;
• співпраця з вищими навчальними закладами, Інститутом модернізації змісту освіти МОН України, Лабораторією інтеграції змісту освіти інституту педагогіки АПН України, всеукраїнськими та регіональними фаховими виданнями.

У відділі працюють:

Шостя Світлана Петрівна – методист з інформатики, завідувачка відділу.

Бур'ян Віктор Іванович – методист з хімії, біології та природознавства.

Яловець Євген Олександрович – методист з математики.

Козак Ірина Олексіївна – методист з основ здоров'я.

Кучеренко Олег Володимирович – методист з фізики та астрономії.

Шкоденко Лариса Анатоліївна – методист з географії та економіки.

Чемшит Валентина Григорівна - методист з трудового навчання, технологій та креслення.

 

Відповідальний за зміст сторінки О.В.Кучеренко

Останнє оновлення 04.01.2019

Нормативно-правове забезпечення ЗНО

1)  Указ Президента України від 4 липня 2005 р. №1013
“Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні”

2) Постанова Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 р. №1095
“Деякі питання запровадження зовнішнього оцінювання та моніторингу якості освіти”

3) Постанова Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2005 р. №1312
“Про невідкладні заходи щодо запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти”

4) наказ ПОІППО від 17 жовтня 2007 р. №265/1
«Про проведення у 2008 році зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів»

5) наказ УОН від 23 жовтня 2007 р. №737
«Про організацію пунктів реєстрації учасників зовнішнього незалежного оцінювання у 2008 році»

6) наказ Міністерства освіти і науки України від 25 грудня 2007 р. №1171
“Про проведення у 2008 році зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів”

7) наказ Міністерства освіти і науки України від 25 грудня 2007 р. №1172
«Про затвердження Умов прийому до вищих навчальних закладів України»

8) наказ Міністерства освіти і науки України від 9 січня 2008 року №6
«Про заходи щодо підготовки і проведення вступної кампанії 2008 року у вищих і професійно-технічних навчальних закладах»

9) наказ Міністерства освіти і науки України від 24 січня 2008 р. №33
 «Про затвердження порядку проведення зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників навчальних закладів системи загальної середньої освіти»

10)  наказ Міністерства освіти і науки України від 28 січня 2008 р. №44
«Про затвердження Календарного плану підготовки та Графіка проведення зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників навчальних закладів системи загальної середньої освіти, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів у 2008 році»

11)  наказ УОН від 30 січня 2008 р. №64
«Про організаційні заходи щодо підготовки та проведення у 2008 р. зовнішнього незалежного оцінювання випускників навчальних закладів системи загальної середньої освіти області, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів»

12)  наказ Міністерства освіти і науки України від 21 лютого 2008 р. №117
«Про продовження терміну реєстрації учасників зовнішнього незалежного оцінювання»

13)  спільний наказ МОН України та МОЗ України від 25 лютого 2008 р. №124/95
«Про затвердження переліку захворювань, що можуть бути перешкодою для проходження громадянами зовнішнього незалежного оцінювання»

14)  наказ УОН від 05 березня 2008 р. №151
«Про організацію та проведення пробних тестувань для учасників зовнішнього незалежного оцінювання у 2008 році»

15)  наказ ПОІППО від 14 березня 2008 р. №60/1
«Про організацію та проведення пробних тестувань для учасників зовнішнього незалежного оцінювання у 2008 році»

16)  наказ УОН від 26 березня 2008 р. №216
«Про проведення додаткового навчання осіб, залучених до проведення зовнішнього незалежного оцінювання у місті Полтаві у 2008 році»

17)  наказ ПОІППО від 27 березня 2008 р. №74
«Про проведення додаткового навчання осіб, залучених до проведення зовнішнього незалежного оцінювання у місті Полтаві у 2008 році»

18)  наказ Міністерства освіти і науки України від 28 березня 2008 р. №267
«Про оприлюднення результатів зовнішнього незалежного оцінювання»

19)  наказ ПОІППО від 23 квітня 2008 р. №98
«Про перевірку відкритої частини тестових завдань зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури»

20)  наказ Міністерства освіти і науки України від 29 травня 2008 року №479
«Про затвердження Положення про проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників навчальних закладів системи загальної середньої освіти»

21)  наказ УОН від 19 червня 2008 р. №187
«Про заходи щодо підготовки і проведення вступної кампанії 2008 року у вищих і професійно-технічних навчальних закладах»

Відповідальна за зміст сторінки О.К.Королех
Останнє оновлення 3.10.2008

Бібліотека Моє життя

Моє життя – бібліотека

Історія бібліотеки ПОІППО

З 1939 року почала свою роботу бібліотека Полтавського інституту удосконалення кваліфікації вчителів.

Головне завдання інституту в перші роки діяльності полягало в організації роботи курсів вчителів, яких так не вистачало в школах області. Це були перші читачі бібліотеки. Бібліотека обслуговувала 230 вчителів – слухачів курсів. На той час функціонував лише абонемент. Невелика площа старого приміщення не давала змоги відкрити читальну залу. Книжковий фонд в перші післявоєнні роки складав 1710 примірників.

Аналіз діяльності бібліотек ІППО, включаючи і полтавську, показує, що багато років цим книгозбірням практично не приділяли уваги на сторінках як бібліотекознавчих, так і психолого – педагогічних видань. Лише останнім часом з`явилося кілька публікацій, в яких епізодично згадуються бібліотеки ІППО. Здебільшого це відомості про кількісний склад їхнього бібліотечного фонду та основні показники діяльності. Проте бібліотеки ІППО ( раніше бібліотеки інститутів удосконалення кваліфікації учителів) пройшли, в тому числі і наша, доволі значний і цікавий шлях історичного розвитку, що розпочався в березні 1939 року, коли Рада Народних Комісарів УРСР видала постанову про створення обласних ІУКВ. При інститутах мали бути бібліотеки.

Архівні матеріали та регламентуючі документи повоєнного періоду дають фрагментарну уяву про діяльність цих бібліотек протягом 1939 – 1945 років, включаючи і нашу бібліотеку.

Головним завданням для нашої бібліотеки було формування бібліотечного фонду та обслуговування вчителів, у тому числі за допомогою бібліотечок - пересувок. Класні керівники шкіл відбирали 10-15 навчальних книжок, працювали з ними в школі, а через 10 днів повертали їх до бібліотеки, де розгорталася дискусія та бібліотекар робив бібліографічний огляд цієї літератури.

У скрутні післявоєнні роки фонд бібліотеки інституту був надзвичайно бідним.

За дві післявоєнні п’ятирічки (1946-1955 рр.) фонд бібліотеки складав 13 тисяч примірників.

У 60-70 рр. література надходила з бібколектору, книготоргу, магазинів ‘‘книга - поштою.’’

У цей час бібліотека почала одержувати і бібліотечну техніку (каталожні карточки і ящики, читацькі формуляри, зошити реєстрації газет і журналів і т. д.).

Події, які відбувалися в суспільстві в кінці 80-х на початку 90-х років, не пройшли осторонь бібліотеки. Стала виявлятися нестача необхідних підручників, художніх творів за новими програмами, методична література практично перестала надходити. Бібліотекарі тих післявоєнних років, які працювали в нашій бібліотеці пригадували, що в той час найбільш популярними були читацькі конференції по книзі А. Макаренка ‘‘Серце віддаю дітям’’, обговорення книги А. Дімарова «Ідол», диспути «Моя улюблена книга», «Книга – найкращий товариш». Проводилися диспути, бесіди, в яких намагалися прививати любов до книги, до читання взагалі.

В вересні 1987 р. до бібліотеки прийшла працювати я, Александрова Любов Анатоліївна. В приміщенні 70 м2 книжки були розкладені на підлозі великими купами з надписами ‘‘Хімія’’, ‘‘Фізика’’, ‘‘Біологія’’ та інші. А пусті стелажі стояли одинокими, сірими, як голі дерева взимку.

Була проведена повна перевірка книжкового фонду, переписані заново інвентарні книги, література зформована по таблицям ББК і перенесена на стелажі. На цю роботу я потратила 3 роки. Здала в макулатуру величезну кількість дуже старих книжок та періодичних видань, які мертвим вантажем лежали в підсобному приміщенні з 1945-47 років. У приміщення «засяяло» і перетворилося у книжкову вітальну. Бібліотека стала схожою на бібліотеку в тому понятті і виді, яке пред’являють до бібліотек в суспільстві.

Проведена бібліотекою робота щодо комплектування свої фондів позитивно вплинула на динаміку його росту впродовж 1990-2004-2008 рр. Приміром якщо в 1990 р. фонд бібліотеки становив 13 тисяч то на початок 2008 р. становить більше 27 тисяч видань. Розширився репертуар періодичних видань з 23 назв в 1990 р. до 143 назв на початок 2008 р.

Систематична «Картотека газетно-журнальних статей з педагогічних наук і освіти», різноманітні тематичні картотеки з актуальних питань реформування освіти максимально розкривають зміст інформаційних ресурсів бібліотеки, допомагають повноцінно задовольнити потреби навчальних закладів, педагогічних працівників, методистів, працівників освіти області.

Добре сформований та максимально наближений до потреб користувачів довідково – пошуковий апарат (ДПА) бібліотеки дозволяє здійснювати повноцінне довідково – бібліографічне інформування в активному режимі.

З метою інформування педагогічного колективу та працівників освіти області систематично випускаються інформаційні бюлетені «Нові надходження літератури в бібліотеку», вивішуються на стендах інституту (4рази на рік) та передаються в мережу.

Постійно ведеться аналітичний розпис газетно – журнальних статей, збірників, бібліотечних посібників і поповнювалися ними всі картотеки протягом року.

Постійно ведеться робота по популяризації бібліотечно-бібліографічних знань – це формування навичок користування книгою, фондами бібліотеки, її довідково-бібліографічним апаратом.

Готуються бібліографічні тематичні покажчики літератури, рекомендаційні списки, оформляються книжкові виставки, проводяться бібліографічні огляди. Основною ідеєю роботи, на мій погляд, повинно бути закладання ставлення до бібліотеки як до невичерпного джерела інформації, як до осередку де можна не лише поповнити свої знання, але й відпочити, поспілкуватись з однодумцями та опонентами, висловити найнеймовірніші погляди з упевненістю, що вони не будуть осміяні чи заборонені.

Бібліотека інституту стала центром особистісного спілкування, психологічного розвантаження методистів та вчителів. Вона живе, працює, ‘‘кипить’’ своїм життям і не втрачає надії на кращі часи.

Бібліотека й освіта – це поняття одного роду. Як і навчальні заклади бібліотеки поширюють ідеї, сприяють розвитку допитливості, заохочують людей до пізнання нового, дають змогу кожній особистості виробити своє ставлення до того чи іншого питання, отримати загальні та професійні знання. Головне моє завдання – щоб ні один читач не вийшов з бібліотеки без потрібної йому інформації.

Той, хто хоч раз переступив заповітний поріг бібліотеки, нашої бібліотеки, обов’язково повертається сюди ще і ще раз. І так безліч разів впродовж 21 року моєї роботи, мого життя.

Скільки разів зустрічаю я своїх читачів лагідним поглядом, довірливим стилем праці і спілкування. І ньому є певна камерність, певний настрій, іноді урочистість і завжди прекрасна таємнича змова, що виростає на терені спільного знання.

Тут працюють, тут пізнають, тут насолоджуються величчю необхідних книжок отримують знання. Тут навчаються вчителі. Бібліотека назавжди залишається особливою, а прийом у ній-сердечним і кваліфікованими.

Часто приходять на думку спогади з далекого дитинства, коли я прийшла до 1-го класу, у великий будинок, з якого дивилися у мою душу високі вікна шкільної бібліотеки. Там завжди пахло чимось незбагненно-таємничим. Там завжди було тихо і урочисто, як у храмі. Я ходила потім рядами книжкових полиць навшпиньках, наче боялася розбудити ту священну таємничу тишу… Запах тих перших книжок залишився зі мною на все життя.

Всі ми родом із дитинства. З першої нашої книжечки, яка навчила нас життєвої мудрості. Без книги всі ми ніщо, звичайнісінькі істоти, несвідомі людського буття. І мише книги – вічні і мудрі, вміють переконати кожного з нас стати Людиною.

Пройдуть роки, десятиліття. Зміняться покоління, ідеології, епохи. Але залишаються книги – вічні обереги нашої пам’яті нашої історії, нашої духовності.

Триста, п’ятсот років житиме наш інститут і стільки ж років нехай живе в ньому бібліотека, а в ній – книжка.

Підготувала :
Зав. бібліотекою ПОІППО з 1987 по грудень 2007 р.
Александрова Л.А.

Відповідальна за зміст сторінки Т.Є.Курєнкова
Останнє оновлення 2008

Підготовка педагогічних кадрів

Працівниками відділу зовнішнього оцінювання та моніторингу якості освіти інституту післядипломної педагогічної освіти спільно з Головним управлінням освіти і науки проведено:

·        10нарад для начальників відділів(управлінь) рай(міськ)виконкомів;

·        10 нарад для відповідальних за організацію та проведення ЗНО в районі(місті);

·        6 нарад для директорів загальноосвітніх навчальних закладів, у яких проводилося тестування;

·        надані консультації випускникам та вчителям ЗНЗ стосовно правил та процедури проходження ЗНО;

·        визначений склад екзаменаторів та інструкторів, залучених до тестування у поточному навчальному році;

·        проведено дослідження стану навчальних закладів, що визначені пунктами тестування;

·        проведено збір та систематизацію реєстраційних карток учасників тестування;

·        організовано координаційну діяльність та моніторинг підготовки і проведення зовнішнього незалежного оцінювання в області;

·        проведено 14 навчальних семінарів по підготовці інструкторів,  відповідальних за пункти тестування.   

Полтавська область
підготовлено педагогічних працівників 3 997
старших інструкторів 1 658
інструкторів 1 707
відповідальних за ПТ 66
помічників відповідальних ПТ 67
екзаменаторів 137
резерв 362

Відповідальна за зміст сторінки О.К.Королєх
Останнє оновлення 9.10.2008

 


 Copyright © 2001-2019, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2019, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.