Система Orphus

Вітаємо на сайті Полтавського ОІППО!

 fasad500

Новини ПОІППО

  • Команда робототехніків "PRIME ROBOTICS" здобула золото на FIRST Championship 2019 у США

    Команда робототехніків «PRIME ROBOTICS» міста Горішні Плавні  (керівник:  секретар Горішньоплавнівської міської ради Сергій Дорота, тренери: Олександр Роман та Роман Булан, учні ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1: Михайло Сірий, Федір Сеник, Ілля Пусяк, Віталій Кругляк, Віталій Роман, Дмитро Сміцков, Іван Сльоза, Нікіта Наумов, Максим Комлик) здобула І місце на Всесвітньому фестивалі FIRST Championship 2019 у Х’юстоні (США) у категорії «Основні цінності» («Inspirational Award»).

  • У ПОІППО відбулося засідання постійної комісії Полтавської обласної ради з питань освіти, науки та культури

    17 квітня 2019 року в актовій залі Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського в рамках підготовки до двадцять п’ятої сесії Полтавської обласної ради сьомого скликання, запланованої на 3 травня 2019 року, відбулося виїзне засідання постійної комісії обласної ради з питань освіти, науки та культури під головуванням Сергія Шевчука та за участі заступника голови обласної ради Анатолія Ханка. Комісія розглянула низку проектів рішень, які планується внести у проект порядку денного двадцять п’ятої сесії обласної ради сьомого скликання.

  • Інструктивно-методична нарада «Про хід підготовки до проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2019 році в Полтавській області»
    Інструктивно-методична нарада «Про хід підготовки до проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2019 році в Полтавській області»

    16 квітня 2019 року в Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського спільно з Харківським регіональним центром оцінювання якості освіти (ХРЦОЯО) та Департаментом освіти і науки облдержадміністрації проведено інструктивно-методичну нараду про хід підготовки до проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2019 році в Полтавській області.

  • Моделюємо діяльність опорного закладу
    Моделюємо діяльність опорного закладу

    Якою може бути опорна школа? Чим її діяльність може відрізнятися від школи, звичної для кожного? Як допомогти учням, батькам, вчителям у тандемі працювати над гармонійним розвитком дитини, навчити її втілювати в життя свої мрії, встановлювати позитивні стосунки з оточенням? Як згуртувати єдиний колектив з учнів, батьків, вчителів та представників громади, що працюватиме на реалізацію пріоритетних завдань Нової української школи?

  • Відбувся обласний науково-практичний семінар «Науково-методичні засади інклюзивного навчання. Моделі. Шляхи. Виклики»
    Відбувся обласний науково-практичний семінар  «Науково-методичні засади інклюзивного навчання. Моделі. Шляхи. Виклики»

    16 квітня 2019 року кафедрою педагогічної майстерності та інклюзивної освіти Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського організовано та проведено обласний науково-практичний семінар «Науково-методичні засади інклюзивного навчання. Моделі. Шляхи. Виклики» на базі Карлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Карлівської районної ради Полтавської області, в якому взяли участь працівники відділів (управлінь) освіти, ОТГ, які ведуть питання інклюзивного навчання;директори інклюзивно-ресурсних центрів Полтавської області.

  • Проведення усного журналу «Готовність вчителів-логопедів до роботи з немовленнєвими дітьми. Альтернативна комунікація»
    Проведення усного журналу «Готовність вчителів-логопедів до роботи з немовленнєвими дітьми. Альтернативна комунікація»

    11 квітня 2019 року Полтавським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського було проведено усний журнал для вчителів-логопедів спеціальних загальноосвітніх шкіл-інтернатів, навчально-реабілітаційних центрів з актуальної теми: «Готовність вчителів-логопедів до роботи з немовленнєвими дітьми. Альтернативна комунікація» із метою   організації спільної діяльності медичних та педагогічних фахівців за основними напрямками логопедичної роботи з немовленнєвими дітьми; підвищення професійної компетентності учителя-логопеда на засадах реформування сучасної спеціальної освіти в контексті реалізації концепції «Нова українська школа», обгрунтування методологічних засад визначеної проблеми, вдосконалення корекційно-розвиткової роботи в умовах спеціальних загальноосвітніх шкіл-інтернатів, навчально-реабілітаційних центрів. 

Новини районів (міст)

 


 Copyright © 2001-2019, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2019, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.