Система Orphus

Вітаємо на сайті Полтавського ОІППО!

 fasad500

Новини ПОІППО

  • Відбулося засідання круглого столу «Успіхи, проблеми та перспективи впровадження освітньої програми «Впевнений старт»
    Відбулося засідання круглого столу «Успіхи, проблеми та перспективи впровадження освітньої програми «Впевнений старт»

    10 квітня у Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградськоговідбулося засідання круглого столу на тему:«Успіхи, проблеми та перспективи впровадження освітньої програми для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», в якому взяло участь 30 педагогічних працівників закладів дошкільної освіти Полтавської області.

  • Колективна творча діяльність учителів образотворчого мистецтва Полтавщини напередодні Великодня
    Колективна творча діяльність учителів образотворчого мистецтва Полтавщини напередодні Великодня

    9 квітня 2019 року на базі Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 26 відбулося засідання авторської творчої майстерні Т.В. Пилипенко “Практична діяльність з декоративно-ужиткового мистецтва на уроках образотворчого мистецтва та художньої культури”.

  • Відбувся обласний науково-практичний семінар «Науково-методичні засади інклюзивного навчання. Моделі. Шляхи. Виклики»
    Відбувся обласний науково-практичний семінар  «Науково-методичні засади інклюзивного навчання. Моделі. Шляхи. Виклики»

    16 квітня 2019 року кафедрою педагогічної майстерності та інклюзивної освіти

    Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського організовано та проведено обласний науково-практичний семінар «Науково-методичні засади інклюзивного навчання. Моделі. Шляхи. Виклики» на базі Карлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Карлівської районної ради Полтавської області, в якому взяли участь працівники відділів (управлінь) освіти, ОТГ, які ведуть питання інклюзивного навчання;директори інклюзивно-ресурсних центрів Полтавської області.

    Практична частина розпочалася з перегляду уроків в інклюзивних класах початкової та середньої школи Карлівської ЗОШ №4. Педагоги продемонстрували сучасні креативні підходи організації освітнього процесу за участю дітей з особливими освітніми потребами. Учасники семінару мали можливість переглянути уроки:

    • Я досліджую світ. Тема: «Я досліджую зміни в довкіллі навесні» (1 клас. Учитель: Кузьменко Валентина Василівна);

    • Літературне читання. Тема: «М. Стельмах «Гуси-лебеді летять» (уривок із повісті). Прислів'я» (3 клас. Учитель: Іванова Вікторія Михайлівна);

    • Українська література. Тема: Позакласне читання «І. Мацко «Чи знаєш ти, що таке мамине серденько?» (5 клас Учитель: Зігаренко Тетяна Іванівна);

    • Інформатика. Тема: «Створення ігрового середовища в програмі Scratch» (7 клас. Учитель: Марцишина Наталія Миколаївна);

    • Літературне читання. Тема: «Нових друзів наживай, а старших не забувай. М. Чумарна «Казка про друга» (4 клас. Учитель: Корж Ірина Борисівна);

    • Українська мова. Тема: «Частини тексту: зачин, основна частина, кінцівка, закриваємо лапки» (2 клас. Учитель: Мізіна Олена Володимирівна).

    Важливим компонентом семінару стало проведення корекційно-розвиткових занять. Змістовні майстер-класи продемонстрували:

    - Воронцова Світлана Сергіївна, практичний психолог Карлівської ЗОШ №4, з теми: «Корекція розвитку пізнавальних процесів засобами кінезіології та сенсорної діяльності»;

    - Чебаневич Наталія Володимирівна, логопед Карлівської ЗОШ №4, з теми: «Казкотерапія як засіб корекції мовлення на заняттях з логопедом»;

    - Гуня Людмила Адольфівна, завідувач логопедичного пункту, з теми: «Особливості логопедичної роботи з дітьми з РАС».

    Пленарне засідання семінару відкрила завідувач кафедри педагогічної майстерності Калініченко Ірина Олександрівна, яка розкрила механізми реалізації моделей інклюзивного навчання для різних категорій дітей з особливими освітніми потребами, особливості використання сучасних психодіагностичних методик: PEP-3, CASD, Conners-3, Leiter-3, WISC-IV у розробці індивідуальної програми розвитку дитини та окреслила подальші шляхи розширення мережі інклюзивних закладів в Полтавській області.

    З організацією інклюзивного навчання в Карлівському районі присутніх ознайомилаСтовбун Світлана Володимирівна, в.о. начальника відділу освіти, молоді та спорту Карлівської райдержадміністрації.

    Плахотнича Наталія Іванівна, директор Карлівської ЗОШ І-ІІІст. №4ознайомила учасників семінару із досвідом роботи школи зі створення освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами.

    Стратегії викладання в інклюзивному класі, сучасні підходи та методики викладання з дітьми з особливими освітніми потребами педагогам представилаГорбаньова Світлана Володимирівна, старший викладач кафедри педагогічної майстерності та інклюзивної освіти ПОІППО ім. М. В. Остроградського. З алгоритмом роботи з сайтом «Спільноти інклюзивних центрів Полтавщини» ознайомила Токаренко Надія Миколаївна, методист кафедри педагогічної майстерності та інклюзивної освіти ПОІППО ім. М. В. Остроградського.

    Яскравою естетичною окрасою заходу стала музична композиція «Легенда про дівочу косу» за участю учнів інклюзивних класів (Тютюнник Галина Віталіївна, вчитель музичного мистецтва, асистент учителя Карлівської ЗОШ № 4).

    На закінчення зустрічі учасники обмінялись думками і враженнями від проведеного заходу, отримали рекомендації та методичні матеріали.

  • На Полтавщині визначили переможця конкурсу «Учитель року-2019» у номінації «Основи здоров’я», до фіналу якого ввійшли 12 педагогів
    На Полтавщині визначили переможця конкурсу  «Учитель року-2019» у номінації «Основи здоров’я»,   до фіналу якого ввійшли 12 педагогів

    На Полтавщині завершено третій тур Всеукраїнського конкурсу “Учитель року-2019» у номінації «Основи здоров’я», що стартував 4 квітня 2019 року.

    Його учасники на базі Полтавського навчально-виховного комплексу (ЗНЗ-ДНЗ) № 16 упродовж семи днів змагалися в низці конкурсних випробувань. Відповідали на питання тестів із методики викладання предмета, психології та педагогіки; демонстрували вміння організовувати роботу з учнями з виконання практичних завдань у межах предмета «Основи здоров’я»; виконували завдання методичного практикуму, під час якого доводили свою методичну майстерність та вміння використовувати сучасні підходи у компетентнісному полі Нової української школи, обирати оптимальні прийоми, способи, методи та засоби навчання; показували вміння проектувати дослідницько-пошукову діяльність учнів та майстерність проведення уроків.

  • Відомі результати конкурсних випробувань відбіркового етапу третього туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2019» в номінації «Основи здоров’я»
    Відомі результати конкурсних випробувань  відбіркового етапу третього туру Всеукраїнського конкурсу  «Учитель року-2019» в номінації  «Основи здоров’я»

    Із 4 квітня 2019 року у Полтавській області триває третій тур Всеукраїнського конкурсу “Учитель року-2019» у номінації «Основи здоров’я». У ньому змагаються 25 учителів з усіх областей України, які здобули перемогу в другому (регіональному) турі конкурсу.

  • 25 учителів змагатимуться за звання кращого: у Полтавській області стартував всеукраїнський фінал конкурсу «Учитель року – 2019» у номінації «Основи здоров’я» [ВІДЕО, оновлюється...]
    25 учителів змагатимуться за звання кращого:  у Полтавській області стартував всеукраїнський фінал конкурсу «Учитель року – 2019» у номінації «Основи здоров’я» [ВІДЕО, оновлюється...]

    4 квітня 2019 року у Полтавській області стартував третій тур Всеукраїнського конкурсу “Учитель року-2019”. Конкурсне випробування відбудеться в номінації «Основи здоров’я».

Новини районів (міст)

Засідання «Школи молодого керівника»

 

2018 рік

1 засідання

http://poippo.pl.ua/novyny-poippo-blohom/item/4700-oblasnyi-seminar-upravlinnia-innovatsiinoiu-diialnistiu-v-shkoli-osoblyvosti-roboty-shkola-spryiannia-zdorov-iu

Завантажити програму

 

2017 рік

1 засідання

http://poippo.pl.ua/novyny-poippo-blohom/item/4235-novopryznacheni-dyrektory-poltavshchyny-vchylysia-iak-rozvyvaty-hromadianski-kompetentnosti-v-shkoli

Завантажити програму

 

2 засідання

http://poippo.pl.ua/novyny-poippo-blohom/item/4338-rozvytok-hromadianskykh-kompetentnostei-v-suchasnii-shkoli-seminar-treninh-dlia-dyrektoriv-shkil

Завантажити програму

 

2016 рік

1 засіданя

http://poippo.pl.ua/novyny-poippo-blohom/item/3518-festyval-idei-uchasnykiv-shkoly-molodoho-kerivnyka-z-temy-rozvytok-navchalnoho-zakladu-v-suchasnykh-umovakh (30.03.2016)

Завантажити програму

2 засідання

http://poippo.pl.ua/novyny-poippo-blohom/item/3836-naukovo-praktychnyi-seminar-rozvytok-shkoly-iak-hromadsko-aktyvnoi ( 25.10.2016)

Завантажити програму

 

2015 рік

1 засідання

http://poippo.pl.ua/novyny-poippo-blohom/item/2254-internet-tekhnolohii-v-upravlinskii-diialnosti-kerivnyka-shkoly ( 15.04.2015 р. Чутово)

Завантажити програму

2 засідання

http://poippo.pl.ua/novyny-poippo-blohom/item/3236-vidbulosia-zasidannia-shkoly-molodoho-kerivnyka-z-temy-realizatsiia-pryntsypu-dostupnosti-v-protsesi-rozvytku-osvitnoho-seredovyshcha-shkoly ( 17.11.2015 р.) 

Завантажити програму

 

2014 рік

1 засідання

Завантажити програму

Презентації

Трудові права жінок, які самостійно виховують дітей
Друженко Ірина Анатоліївна, головний спеціаліст управління освіти виконавчого комітету Кременчуцької міської ради

Реалізація компетентнісного навчання через адаптивне управління навчальним закладом нового типу
Москалик Тетяна Олександрівна, директор Кременчуцького колегіуму № 25

Особливості організації та діяльності шкільного наукового товариства учнів
Круглова Тамара Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи Кременчуцького колегіуму № 25

Роль шкільної методичної роботи в особистісному та професійному зростанні педагогів
Макашова Юлія Валентинівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Кременчуцького ліцею № 30 ім. Н.М. Шевченко

2 засідання

Завантажити програму

 


 Copyright © 2001-2019, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. Всі права застережені. 
Copyright © 2001-2019, Poltava Regional In-service Educator Training Institute. All rights reserved.